mov:) Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Lurer litt på dette.. Jeg bruker å ha mensmurringer 2-4 dager før TR kommer på besøk.Skal ha TR en gang denne uka som kommer (3. - 5. mars), en av de dagene, håper den ikke dukker opp da:) Men d jeg lurer på da er om graviditetsmurringer i magen kan være ganske like som mensmurringer?? For hvis jeg får murringer nå i disse dager, så trenger d ikke å være mensmurringer?? Har følt meg rar i magen i noen dager,oppblåst og litt kvalm av og tell..så jeg krysser fingrene!!
magica fra tryll Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Spennende! Venter TR samtidig som deg:) Hadde endel murringer forrige gang jeg var gravid akkurat rundt da jeg skulle hatt mensen...
mov:) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Håper d er graviditesmurringer jeg har da. Krysser fingre for oss begge, venter i spenning:)
mov:) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 magica: Men bruker du å ha mensmurringer rett før TR kommer? og hvis du har d, var d de samme murringene som da du ble gravid?
magica fra tryll Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Ja, trodde jeg fikk mensen hvert øyeblikk,-men det gjorde jeg jo ikke hehe...Ja pleier å ha det rett før TR.
magica fra tryll Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Bestilte akkurat noen teststrips...hehe
mov:) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2010 Da håper jeg virkelig at dette ikke er mensmurringer, håpe håpe!! har testene liggenes klare i badskuffen, så rett før helga blir d nok tatt en test, hvis ikke TR er dukket opp. Må få høre hvordan d går me deg:)
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har også hatt murringer. Skal ha mensen samtidig som deg. har hatt slike murringer i en uke nå. Er veldig oppblåst og jeg spiser MASSE! men jeg går på pilla da. men alt kan skje
Nurk er velkommen Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Jeg hadde mensmurringer i to uker før jeg oppdaget at jeg var gravid. Smertene var Helt lik som mensmurringene, derfor trodde jeg at TR var på vei når som helst:p Men etter så lang tid fant jeg ut at det var lite sannsynelig og tok hintet:p
mov:) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2010 takk takk:) håper vi har lykkes denne gangen,selv om d bare er 2pp:) prøver dere på nr 2 nå da?
mov:) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2010 leste profilen din etter at jeg hadde skrevet,så nå skjønner jeg at dere prøver på nr 1:)
..snøklokke.. Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Det er vel det som er litt av problemet, at det er akkurat samme følelsen. Det kjennes ut som mensen er rett rundt hjørna:)
mov:) Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. februar 2010 ja d er d. Men d er vell bare å vente å se:) ikke mye annet å gjøre:)
Nurk er velkommen Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Ja, blir å prøve på nr.1. Men fikk beskjed om at det var lurt å ha en mens før vi satt igang. Og herregud som tiden går sakte!!!! Jeg blir halvsprø her:p Og jeg vet jo ikke engang når tr egentlig skal komme, så prøver å fokusere på alt annet:p Hehe:)
mov:) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 1. mars 2010 Tiden går ekstra sakte når man venter på noe!!! får håpe tr dukker opp om ikke alt for lenge:)
Nurk er velkommen Skrevet 1. mars 2010 #17 Skrevet 1. mars 2010 Hehe, det håper jeg og! Og blir vel siste gangen at jeg ønsker henne velkommen på lang tid:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå