saa09 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har en gutt på 4 år som ikke er så veldig glad i gotteri, han spør etter lørdagsgott, og får en passe mengde. Han er aldri i nærheten av å spise det opp, og vi ender med å kaste det etter noen dager. Vi har redusert mengde osv osv, men han bare sparer. Vi har derfor sagt til bla besteforeldre som skal være snille og kjøper gotteri, at han kanskje heller kan få en ting av noe slag. Nettopp fordi han ikke spiser det, vi spiser heller ikke mye gott, og som sagt det blir kastet. Jada sier de, men gang på gang kommer det gotteri. For en time siden kom bestefar med en 200 g melkesjokolade, som min sønn nå sitter og gir til legomennene sine. Arhhhhhggggg, why???? Hva skal til for å få disse "snille" menneskene til å skjønne at han ikke vil ha gotteri!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 tja, de vil vel så gjerne da vettu:) det er jo gjerne sånn besteforeldre er... kua glemmer at de har vært kalv:) jeg ser ikke helt at dette er et problem men hvis du syntes det så si det rett ut at han skal ikke ha, de får ikke gi det. du kan ikke bestemme at de heller skal kjøpe en ting til han... eller spør om de heller kan kjøpe kinderegg, både godt og ting-
Helverine Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Luksusproblem? De vil jo bare være snille da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå