Gå til innhold

Sliter med å finne noe som ikke er på poplisten...

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt min elsk på Sofie, og har lenge trodd at det var et orginalt navn. Kjenner ingen som heter det, men ser at det er ekstremt populært akkurat nå. Har tenkt litt på Ane-Sofie for å gjøre det litt mer spesielt, men nå ser jeg at det er enda mer vanlig å ha Sofie som 2.navn, og ei på jobben kalte akkurat datteren sin for Ann-Sofie...

Har ellers tenkt litt på Signe og Eirill, men de står i riktig like høyt i kurs som Sofie. Gubben liker Maja, men det heter jo halve Sverige, samt en venninne av oss.

Tenker dere mye på at det ikke skal være et popis-navn når dere nå skal velge?

Fortsetter under...

Har det noe å si at halve sverige heter maja? som forøvrig var nytt for meg.

Maja er kjempefint, Sofie enda finere.

Jeg trodde ikke det var på topp alene? Det har vel lenge vært et veldig populært andrenavn. Men vi valgte det likevel som 2.navn til vår datter, synes ikke det gjør noe.

Ellers er signe et søtt navn.

Velg det navnet dere liker best :)

Forslag til navn som ikke er på topp 20

nicholas

liam

milla

felicia

bianca

alina

aliana

adriana

ariana

lindsey

nicoline

isabel

isabella

jessica

sienna

moa

mira

kiara

kira

filippa

levi

vida

maximilian

emilian

nathaniel

celina

melina

dennis

julia

ble litt blanda det :P

Jeg kommer nok til å tenke på at det helst bør være et navn som ikke er på topp 50. Men så er jeg svært opphengt i navn også da... Tror du bare må finne ut hva som er viktigst for deg. :)

Jeg syns Eiril er superfint (det stå på min liste...), og Signe er kjempefint det også!

Kjenner tre stykker som heter Maja, inkludert en hund! :-/

Hehe, jeg tror nok ikke det blir Maja:)

Har tenkt litt på Olea, men det er ikke mannen min så ivrig på. Da må det i tilfellet være som et 2. navn feks Sofie Olea. Men vet ikke helt om det høres rart ut. Kanskje mest naturlig med Olea Sofie i så fall?

Må nok innrømme at det ikke var så mange på den listen som appellerte til meg. Det står nok mest mellom Signe, Eiril og Sofie nå. Kanskje jeg bare må vente å se når tulla kommer, og velge det som passer best.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...