trillelille Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg er litt hønemor altså.... Vurderer å ta en uke i syden med ei venninne i begynnelsen av juni. Da rekker han å fylle tre først. Og skal i såfall være hos faren sin den uka (vi bor ikke sammen). Er det ok? Vi har ikke annenhver uke, så det blir lenger hos faren enn vanlig.... Det burde vel gå bra, men er så i tvil....Ifjor sommer var jeg borte fra ham en uke, og da var han så rar da jeg kom hjem. Tok to uker før han var "seg selv" igjen. Vet han er ett år eldre, men.... Noen som har innspill? Erfaringer? Har veldig lyst på turen, men vet ikke om jeg tør, hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Tenkte det var en bitteliten gutt nå jeg, siden du spurte Men ja, det hadde jeg glatt gjort, såfremt han og far har et godt forhold Når jeg flytta fra x'n hadde vi 50/50 i starten, og da var ikke tuppa mer enn 1.5 år (ulurt, jeg ser det, men akkurat da var det det eller ingenting føltes det som) Vi var 1 uke i egypt nå i august, og da var ungene hjemme med besteforeldrene. Det gikk fint! Da var minsten knapt 2 år.
It's all about me Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Det er noe både du, gutten og faren har godt av. Reis ivei!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Det går bare bra:-) Kos deg på tur:-))
Liten på jord, stor i ord Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 God tur! Jeg reiste 1 uke på jentetur da jenta mi var 1,5 år. Det gikk supert..
Norwegian by injection Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Jeg dro på andre siden av jordkloden da gutten min var litt over 2 år...gikk fint det, kos deg ;-)
trillelille Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2010 Så godt å høre at det er så mange med så gode erfaringer. Da tror jeg jammen jeg skal våge dette. Han og faren har et supert forhold, og er veldig mye sammen. Men dere som har vært borte fra barna sånn (uten at barna er vant til å være borte en uke om gangen), hvordan gikk det da dere kom hjem? Var alt bra, eller tok det tid før ungene oppførte seg som vanlig igjen? Som sagt, mini ble så snål da jeg var borte fra ham en uke i fjor sommer....
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Det har gått fint:-) Hun har kun blitt glad for å se meg, pluss at hun har fått gave selfølgelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå