lillegulla Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg var uheldig når jeg kosa meg med husets firbente. Jeg hadde den ene hunden på fanget, den er ganske liten da. Men pluttselig bestemte den seg for å hoppe ned fra fanget. Den trykket benet sitt inn i magen min, og det stakk veldig vondt. Kjente ingenting etterpå eller nå men blir jo veldig redd da. Er 8 uker på vei og blir jo veldig redd for att dette gikk galt nå. Noen andre som har opplevd å få ett slag, eller spark?
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 det er neppe noe å bekymre seg for med mindre man blør.... Vi kjørte av veien på vei til Sverige i går og fortsatt klar fin utflod så jeg uroer meg ikke
engel81 - g08, g10 Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg tror heller ikke det er noe farlig. Den lille spiren ligger jo godt beskyttet der inne! Men selvfølgelig blir man jo litt ekstra forsiktig...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 hehe, jeg får ofte en fot eller to rett i magen av min kjære datter, enten mens vi leker eller om natta (hvis hun ligger vedsiden av meg). Tenker at det ikke er så farlig, siden fosteret enda er bittelite, med lav egenvekt og ligger langt der inne i livmorhulen sin, godt beskyttet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå