kveitebolle Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har sett meg ut to poser som jeg tror er praktiske og gode. Det er Easygrow og Voksi Urban. Er det noen som vil selge ta kontakt! Jeg tar gjerne imot tips om hvilke vognposer som kan brukes lenge. men som samtidig er god og varm. Takk for svar
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg anbefaler Odenwalder dunpose. Den er kjempe varm og god, og ikke minst stor. Har brukt den fra lillemann var nyfødt, nå blir han 2 år om to dager, og den passer fortsatt fint. http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/vognposer/odenwalder-dunpose.html
kveitebolle Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Hvor lang er din gutt da? Min er 10 mnd og 80cm, kanskje nærmere 85cm. Den han har er begynt å bli litt i korteste laget. HI
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har urban, skal ikke selge den, men ville bare si at jeg er kjempefornøyd med den. Minsten bruker den nå, men eldste har god plass i den han og (med forlengerdelen) Han er vel litt over 90 cm. Kjempegod og varm og ikke minst utrolig fin!!
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Tja, nå vet jeg ærlig talt ikke hvor lang han er, har ikke målt han siden han var 15 mnd, men har ligget litt over gjennomsnittet i lengde siden han ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå