Gå til innhold

Elias eller Dennis? Plz kom med meninger..:)

Anbefalte innlegg

Først bestemte jeg meg for Elias, vet det er et veldig poppulært navn nå, men synes det er pent. Så ble det Dennis, men familien min likte ikke det noe særlig og sa at med et slikt navn ble det garantert en mange komentarer som "ja du er vekl en liten rampegutt du" osv. Noe som selvf. kan være uheldig. Men hva synes dere?

Fortsetter under...

Synes egentlig Elias er litt feminint, men uten tvil det fineste av disse to. Dennis er skikkelig rampnavn ja.. selv om det ikke er like mye brukt så synes jeg det er vel så harry som Ronny, Jonny, Kenneth og resten av rampenavna..

Annonse

Annonse

Jeg synes Dennis er kjempefint, vurderte det selv til min eldste for mange år siden... (pappa`n fikk viljen, det ble Marius)

Synes Emil gir like mye rampe-vibber enn Dennis, tror man glemmer det fort når man blir vant med navnet.

Snork... Syns de er ganske kjedelige og oppbrukte begge to.... Syns Elias er penest, mens Dennis er tøffest. Nå kjenner jeg flere som heter begge disse navnene da, kanskje derfor jeg er møkklei dem... Har aldri hørt at de tre jeg kjenner som heter Dennis har blitt "mobbet" for dette. De er forøvrig 25,20 og 5 år, hvis det har noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...