Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hei! Babyen min på 7 mnd er skjeløyd. Har lest et sted at dette er noe som skal gå seg til rundt 6 mnd. Kan det fortsatt gå seg til, eller burde jeg ta kontakt med helsesøster? Jeg var skjeløyd som liten selv.
Himmel og hav Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville tatt kontakt med helsesøster. Babyblingsinga skal være over nå. Da min eldste var på 6 mnd kontroll så skjelte han fortsatt. Vi ble sendt til øyelege som fant ut at han var veldig langsynt, og han fikk de søteste små babybrillene du kan tenke deg :-) Så det er like greit å få sjekket det.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Aaaw, babybriller faktisk. Har kontroll på onsdag, så får ta det opp da. Blir dette dyrt?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Men skjelte han hele tiden eller bare noen ganger? Tok det lang tid før dere fikk time hos øyelege? HI.
Himmel og hav Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Om det viser seg at babyen din trenger briller, så er det noen årsaker som gjør at du får dekket deler av brillene av nav ( glass, arbeid og 400,- av innfatningen). Skjeling er en av de årsakene. Lykke til :-)
Himmel og hav Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Det husker jeg faktisk ikke sikkert, men mener at han skjelte nesten hele tida, for han er 16 år nå, og skjeler fortsatt når han tar av seg brillene. Time hos øyelege fikk vi ganske fort, innen 2 uker eller no', mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå