Cim Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jaaaaa, endelig er det jeg som kan rope ut at jeg er gravid :). Har testet svaaakt positivt med billigtester i to dager. Har ikke trodd helt på resultatet, for har absolutt ingen symptomer. Men i dag tidlig tok jeg en digital test, og der stod det "gravid" Vi har prøvd i 1,5 år, jeg har pcos og var nå på min tredje pergokur. Kjørte på med en trippelkur, da dette skulle bli vår "siste" prøveperiode før vi evt skulle til videre behandling og hjelp. Dette er helt ufattelig.. kan forsatt ikke tro at det er sant. Ønsker alle symptomer velkommen. Sender babystøv til alle dere jenter på bligravid
..snøklokke.. Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Så kjekt:)) Gratulerer så mye og kos deg masse i tiden fremover!!
sister wanted Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer. Så fint. ) Vurderer å prøve Pergo selv, men vet ikke om jeg tør...
Cim Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2010 Tusen takk "har en på 4 / prøver på spire": Det er sant at man får opp ganske mange skumle treff når man googler pergo. Men tror de fleste ikke klarer seg ganske greit gjennom kurene. Selv opplevde jeg hetetokter og var litt svimmel. Men dette varte kun i de dagene rundt pilledagene. Lykke til
sister wanted Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Takk Cim. Er fortsatt ikke sikker på hva jeg gjør tirsdag. Er jo første mens etter MA. Gyn. ga meg nok resepten da jeg ikke har noen tid å miste grunnet min alder. Men er også veldig redd for å klusse ting til. Ble jo gravid helt av meg selv sist, selv om det altså endte i en MA. Tar imot babystøvet og ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet. Er det din første? I så fall har du masse kjekt i vente. )
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Grattis!!!!!!! Selv er jeg nå ferdig med fjerde dobble pergokur og håper spiren sitter hos meg snart også Lykke til videre!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå