sister wanted Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Har fått resept av gynekolog. Nettopp fått TR etter å ha ventet over 8 uker på den (etter MA i desember). Har sparsom blødning på 3. dagen, men det er absolutt TR og ikke spotting. Har fått beskjed om å begynne på dag CD 5, dvs tirsdag. Men så leser jeg allverdens skrekkhistorier her inne. Trenger litt oppmuntring fra dere damer som har prøvd Pergo. For er redd jeg blir et monster å være sammen med, får allskens rare utfloder og blødninger, klusser til syklus etc. Står mye kjipt om man googler... Om alt dette stemmer støter jeg vel mannen ifra meg, slik at den viktigste ingridiensen mangler når prøvingen skal starte..... ;O)
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har tatt noe slikt som 8 doble kurer, har mistet tellingen litt... Har aldri merket noe spes. på humøret. Veldig oppblåst og litt vond rundt EL, men ikke noe som hindret meg i hverdagen. Har oxo hatt jevn syklus ved pergo-bruk. Siste gang jeg tok pergo, ble jeg derimot syk og TR ble forsinket og jeg var bare generelt dårlig (pga pillene). Nå bruker jeg Efamol (nattlysolje), og setter min lit til d. Mensen min er mye "finere" nå... D er jo ikke til å komme fra at pergo er et slags kjemikalie. MEN de fleste er utrolig normale når de går på pergo.. )
..snøklokke.. Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Nei nei, ikke les alt det der!! Jeg har gått på både dobbel og trippel dose, og det var helt ok. Ikke de forferdelige bivirkningene i det hele tatt. Fikk en del kviser, og var litt opp og ned i humøret, men ikke værre en en dårlig pms måned:) Lykke til!
sister wanted Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 Takk for tilbakemeldinger, begge to. Tenkte etter å ha lest første svaret at kanskje best å droppe det. Men nå ble jeg litt usikker igjen. Vil så gjerne bli gravid, men vil ikke klusse til noe, om du skjønner hva jeg mener....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Hei Jeg har nå gått på fire doble pergokurer, tre av kurene fikk jeg bare lette bivirkninger, èn gang fikk jeg litt kraftigere bivirkninger og følte meg litt uvel, vurderte sterkt å avbryte kuren da, men etter en samtale med gyn fullførte jeg kuren allikevel. Har ikke opplevd verken kluss i syklus, rar utflod eller blødninger, men syklusen blir ofte litt forlenget når man går på pergo, istedet for 28 dager syklus som jeg hadde tidligere, gikk jeg til 33 dagers syklus på pergo, men det har variert med noen få dager, pluss, minus Jeg har opplevd litt humørsvingninger, noe synsforstyrrelser og diare (vondt i magen!), men det er fullt levelige bivirkninger - alt dette er verdt det den dagen man sitter med en positiv test!!! Lykke til da med hva du enn bestemmer deg for Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå