Gå til innhold

Hjelp å få ved bekkenløsning/gravidplager (egen erfaring)

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på gruppefysio i Lørenskog med bassengtrening en gang pr. uke og kan anbefale det på det sterkeste. I tillegg har jeg gått til akupunktur på klinikk Fjeld på Majorstuen i Oslo. Dette har også hjulpet veldig og jeg anbefaler alle å ta turen dit hvis de merker at de begynner å få smerter i bekken/rygg tidlig i svangerskapet. Akupunkturen hjalp også for blodtrykket mitt som bare steg og steg på kontrollene. Etter 2 behandlinger var blodtrykket normalt.. Tilfeldig??

Sikkert individuelt hvor mange behandlinger man trenger men jeg merket bedring etter 3-4 behandlinger.

Hun som driver på Klinikk jeld heter Vibeke og er både homeopat og akupunktør. Hun har spesialisert seg på gravidplager (bekkenløsning, kvalme, søvnproblemer, hodepine, depresjon i svangerskapet etc.) og barnløshet. Det har stått om henne i en artikkel i Aftenposten (for noen år siden) og hun høster stor anerkjennelse. Det er alltid fullt på venteværelset og tydeligvis mange fornøyde kunder. Det var kort venteliste. Fikk time samme uken.

www.klinikkfjeld.no

Håper min erfaring kan være til nytte for andre.

Lykke til :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...