Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pluttselig testet positivt nå når jeg er i gang med andre IVF! ;o) Gått på spray en drøy uke, men så kom ikke noen bløding...og pos test! Er jo helt sinnsykt etter over 4 år med prøving... Men - i går hadde jeg noen helt vanvittige kramper i livmora....klarte ikke rette meg opp.. Varte en drøy time, men ikkeno blod..

Noen som har opplevd liknende..? Dersom man mister - blør man ikke da med en gang?

Her er det kort vei mellom himmel og helvete gitt! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har mistet tidlig, uke 5, da kom det blod ganske fort, ilöpet av få timer, og det kom veldig mye blod, med klumper og alt mulig, og ekstra sterke menssmerter som varte i flere dager, og som en ekstra kraftig mens. så om du mister så kommer det nok fort og ganske mye. kramper kan man få har jeg hört av at livmora utvider seg, tror ikke det er noe å uroe seg for så lenge du ikke blör masse. da er du bare gravid, .......GRATTIS!!! :D

Skrevet

jeg mistet i uke 10 men embryoet døde ca i uke 5/6 det eneste jeg kan sette fingen på, rundt den tiden er at jeg fikk vondt i magen med stråling nedover i den ene foten, samt litt rosa utflod. men når ting først kom ut så var det ingen tvil, jeg hadde en egen magevondt som er type sein mensen, som bare bygget seg opp før "eksplosjonen" kom.....

nå denne gangen er jeg 17+6 og har hatt mye type menskramper og stikninger noe som tyder på at livmoren utvikler seg, men jeg har vært veldig nervøs for å opplevde det samme.

uavhengig av blod eller ikke blod, kramper eller ikke så går det som oftest bra for de fleste, er bare vi som har gått igjennom så utrolig mye for å bli gravid som sitter på en egen angst for det lille frøet vårt=)

uansett masse lykke til=D=D=D=D og ikke minst grattis for spiren=)

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Jeg har fortsatt ikke blødd noe - så jeg er vel kanskje gravid da... ;o) Men kan egentlig ikke tro det.... Ser jo på innleggene her at mye kan skje, så dersom jeg faktisk er gravid...så kommer jeg nok ikke til å finne roen før om 10 -12 uker! :o) Lykke til alle sammen - håper 2010 er året! Klem.

Skrevet

ENDA flere gravide her,,,,,gratulere så MASSE.

dette går bra ja,,,,,,,2010 er jo året :)))))))))))))))))))))))))))))))))))).

Skrevet

Ja, jeg håper dette er året for oss alle! :o)

Jeg var hos legen i dag - egentlig ang noe annet, men fikk tatt test der også - og den var positiv der og! ;o)

(Men, tror jeg kommer til å måtte ta en tidlig ul for å tro på det...)

Lykke til alle sammen - fyttikatta så mange utrolig sterke jenter det er her inne!

Jeg har bare hatt et IVF og et AIH forsøk - så er jo nybegynner..men har prøvd i godt over 4 år før dette... Og nå sitter muligens spiren av seg selv, nå i starten av andre IVF forsøket! Ja, alt er tydeligvis mulig!

Skrevet

åååå så moro!!! slapp av og ikke tenk så mye, så går det nok bra:-)

tenk positive tanker, og det positive vil gro:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...