Gå til innhold

BRIO Happy Kombivogn - er bagen i denne veldig liten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp fra dere damer :-)

Har lyst å kjøpe Brio Happy Kombivogn på nett fra Sverige, men føler bagen er veldig liten. Både smal og ikke særlig lang? Ihvertfall smal?

Har dere erfaringer? Den er nemlig bare 28 cm bred og 74 cm lang. Jeg får min kjære datter i juli så trenger vel sånn sett ikke enorme vinterposer oppi bagen, men vil den likevel oppleves som liten?

28 cm syns jeg virker veldig smalt!

Men, har funnet et ganske bra kupp på denne vognen, også er den fin også :-)

Skrevet

jeg synest ikke den er smal da. vi brukte den til småen var 7mnd og vi hadde plass til voksipose.

men bugaboo sin er veldig stor da, men det er jo en helt annen vogn

Skrevet

Har ingen erfaring med den selv, men ut fra det jeg har sett i butikk ser den veldig smal og liten ut. Har noen bekjente som overhodet ikke var fornøyd med den lille bagen. De solgte vogna ganske fort.. Men kommer jo an på om barnet er stort og hvilken årstid barnet blir født.. Dette med vogn er mye smak og behag. Så man må nesten se selv hva man tror og tenker. Men det lønner seg kanskje å se vognen i virkeligheten før man bestiller, så kan man sammenligne med andre vogner osv.

Ikke bare bare å finne barnevogn i denne jungelen ;)

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar :-)

Jeg så denne Brio vognen på Barnas Hus nemlig, hadde lyst å se den i virkeligheten før jeg bestilte, og de reagerte jeg også veldig på at bagen virket så liten - spesielt smal.

Men siden jeg ikke har barn fra før så har jeg lite peiling på hvor stor plass man egentlig trenger oppi bagen...

Jeg har også sammenlignet bredde & lengde med andre kombi og duo vogner, og har ikke sett en eneste vogn som kun er 28 cm bred (bortsett fra Brio Kombi da). Alle andre vogner har jo bredde på 30-34 cm eller større.

Føles muligens tryggere å kjøpe noe man vet har god nok plass :-) Veldig synd for jeg likte Brio Kombi ellers, både utseende og pris i Sverige :-(

Skrevet

Jeg er litt usikker på hvem vogn du mener. For brio happy er jo en duo vogn.Brio kombi heter ikke happy.

Duo- Sporsdel og bagdel(begge klikkes på understellet)

Kombi- Sportdel og liten bag. Bagen ligger oppi sportsdelen.

Jeg hadde Brio kombi som føste vogn og den var jeg ikke fornøyd med. Bagen var alt for smal og gutten vokste ut av den når han var 4 mnd.

Vil heller anbefale å kjøpe duo. Den har god og stor bag og kan fint brukes til 7-8 mnd alder, hvis ikke mer:)

Skrevet

Victor baby+Jentebaby i magen, fra 2010 får man Brio happy som kombi. Man kan velge og blande mellom Brio happy classic, mixed, harmony som duo og kombi, i tillegg til at man kan velge Brio happy kombi. Mange muligheter med happy 2010, men litt lite fargevalg (de tidligere modellene hadde flere fine farger, synes utvalget er magert på fargefronten nå).

Duo bagen er i allefall stor nok om man ikke velger Voksi classic som vognpose.

Skrevet

Musipusi: Ja, da har nok ting forandret seg siden jeg kjøpe brio vogn sist(07) :) For da het den bare Brio kombi. Og Brio happy var kunn i Duo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...