Gå til innhold

Gratis engelkort,vil du bli spådd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia..

Nå har jeg et kjempe fint tilbud til alle som vil bli spådd i a tarot .. Jeg tilbyr nå stort tarot legg for kun 200 kr. (vanligvis koster dette 300 kr).Jeg ska begynne å spå på teletorget og tenkte derfor å øve meg på dere,derfor får dere nå dette tilbudet.. Jeg slutter snart på bim og dib og har dette tilbudet kun noen dager. Du får også gavekort på englekort som du kan bruke når du selv ønsker..

Bruker du nettbank kan jeg spå deg med engang , husk da å sende meg kvitteringa ..

Ha en super dag videre...

Ps ; Send meg mail på [email protected] da jeg sjekker mailen flere ganger,sia jeg ikke er så mye her lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ikke gratis om man må betale 200kr???????

Skrevet

SLUTT!

Dersom du vil bruke dette forumet til å reklamere for egen virksomhet, så får du betale for reklameplass på siden.

Du forsøpler!

Skrevet

Nå må du for fanden gi deg med denne egenreklamen. Sett opp skilt på gata, lag flyers, sett inn annonse i avisa. Men ligg unna et forum der det ikke er lov å reklamere !!!!!

Balalaika

Skrevet

Kommer til å melde deg til moderator,lei av deg tussimor som er desperat etter å tjene penger,ikke har du mye rett heller!!!

Skrevet

Meld fra alle som irriterer seg over ulovlig reklame!!!! Spiller ingen rolle hva slags kvalitet "produktet" har. Blir som å selge terapitjenester og andre ting som frister mennesker i en sårbar situasjon. Ikke greit synes jeg:( Det skal rett og slett ikke være sånn her!! Er stor forskjell på å ta betalt om folk maser på deg uten at du har tilbudt noe. Dette er ren reklame!

Skrevet

Hadde du vært seriøs og viste hva du drev med hadde du ikke holdt på med slik skitten markedsføring men betalt for skikkelig reklame.

Du driter deg ut og trekker nevnet ditt ned i søla.

Det e

Skrevet

Obs, der skjedde det noe....

Det er sikkert noen tullinger som biter på, men det er enda fler som ler av deg og synes du oppfører deg som en dritt.

Anonym 11:13

Skrevet

Hoho,,samme annonym som skriver alle disse svara..Dette var jammen meg underholdendes..Hoho..Fortsett annonym,, ingen bryr seg ....... Og jeg tror at Tussimor gjør dette for å terge annonym..Hoho...

Skrevet

Det er nok ikke det lille venn. Jeg har skrevet et av dem:)

PS Det skrives anonym og underholdende. Og nei, Tussimor gjør nok dette for å tjene penger.....

Skrevet

Når ble 200 kroner det samme som gratis?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...