Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg vet ikke helt hva som feiler meg, men jeg finner glede i å rakke ned på andre. Jeg gjør det selvfølgelig aldri høyt, og jeg snakker aldri stygt om noen. Men i mitt stille sinn liker jeg å finne feil ved andre, og jeg tenker ofte "Hah, jeg ser bedre ut enn henne, og jeg fikk en baby for fire måneder siden!". Jeg tror jeg liker å finne feil ved andre fordi det får meg til å føle meg bedre selv. Jeg har ikke superduper selvtillit, men jeg tenker ikke "Æsj" når jeg ser meg i speilet heller... Andre som har det sånn?
Lykke X 4 Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg tror de aller fleste kan tenke slike tanker innimellom, uten at det er noe galt i det Sånn er det å være et stakkars lite menneske Noe vi alle er.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Helt klart! I mitt stille sinn er jeg veldig mye smartere enn de fleste. Falsk selvtillit kalles det. Jeg er veldig klar over det og viser det aldri til omverden, men her inne... Ja du kan jo selv tenke deg hvor smart jeg faktisk føler meg etter å ha vært her i 5 minutter ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 oioi! hehe.. er som om dette skulle vært mitt eget innlegg jo! (skummelt) godt å vite jeg ikke er den eneste som gjør slikt :-O
Ranveig R Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Klart det er andre som tenker slike tankar frå tid til annan. Vi er tross alt berre menneske her ) Det som utgjer forskjellen er om ein uttrykker desse tankane eller om ein held det for seg sjølv.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Min hobby er og trakasere dum finn selgere som tror de kan få gull og grønne skoger for sine brukte barneklær og vogner. Syns at det er kjempegøy og skrive mail og late som om jeg er villig til og kjøpe.MOHAHAHAHHA!!! Hvor jeg etter et par mail opplyser dem om at det er billigere og kjøpe nytt og at jeg desværre ikke er interessert allikevel;)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Takk for svarene, nå føler jeg meg bedre (hehe..) Jeg er jo klar over at sånne tanker er litt skrudd, og jeg sier aldri til noen at jeg syns rumpa mi ser bedre ut enn deres, så da er det vel ikke noe galt med det. Det som er bra er at jeg også legger merke til det som er pent ved en person, og gjerne kommenterer det. Kanskje jeg er et godt menneske likevel? Hehe, du med finn-historien. Jeg tror jeg har funnet en ny hobby!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Jeg vil anbefalle alle og trakasere finn selgere. Det er rett og slett skikkeligt morsomt, sitter og godter med skikkelig. Mange dumme selgere der ut. Spesiellt er det morsomt og plage dem som forlanger flere tusen for brukte hm klær og som tror at en 5 år gammal godt brukt reima dress er værdt minst halv pris. De er festlige og plage for de liker ikke pruting;) Hilsen - finn.no plager`n-
Ranveig R Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 For øvrig har pappaen min eit fint jungelord: "Skadefryd er den einaste sanne fryd!" Av og til stemmer det veldig bra! Eg må svare ordentleg og hjelpe nervøse førstegongsmødre her inne som straff for alle dei syndige tankane mine, det må jo vere balanse
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 Hahaha Karma biter oss i rumpa på en måte eller enn annen uansett.
Ranveig R Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Ja, er redd for det. Mannen min seier at eg har allerede Karmatennene godt planta i ræva i og med at eg er gift med han, og må sitte her og sjå curling i staden for Bones på DVD
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Du får kjøpe ny tv til han til jul! Glad for at jeg er singel gitt, så jeg slipper å se siklende mannfolk i kondomdress dagen lang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå