Gå til innhold

Føler meg ikke gravid =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 6+3 og føler med slett ikke gravid. Nå sammenligner jeg med forrige svangerskap hvor jeg var kvalm fra uke 3 til 13, fikk dobbelt så store pupper og alle mulige symptomer tidlig. Så sitter jeg her nå da, bare litt uggen og med kriblende pupper. Føler meg absolutt ikke gravid. "Glemte" ett lite sekund at jeg var gravid i dag og vurderte å ta meg et glass vin til maten. Det ble så klart bare med den kjappe tanken som fòr gjennom hodet mitt. Kunne godt tenkt meg flere symptomer...

Og så kommer jo tankene om noe har gått galt da. Men da kommer det vel blødning (?)

Vil så gjerne føle meg gravid så jeg kan glede meg mer...! Gleder meg så klart da.

Nei og nei, utlufting fra en gravid en lørdagsnatt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lykkelill84.

Du er ikke alene om dette...Vi er alle forskjellige og noen har masse symptomer, mens andre har ingen bortsett fra positiv graviditetstest og ingen mens. Jeg er 5+5 i dag og har ikke mye symptomer heller. Bare litt uggen og ömme pupper som er mest om kvelden. Så vi får bare håpe at vi er heldige og at det ikke er noe galt. For om det er noe galt, så kommer det friskt blod. Men får håpe at det å ikke ha så mye symptomer ikke er noe dårlig tegn. Klart jeg må innrömme at jeg også er litt bekymra, men det blir bare enda värre å gå rundt å bekymre seg. Jeg skal på innvendig UL neste Tirsdag. Da håper jeg å få se et bankende hjerte.

Vi får krysse fingrene og håpe at alt er bra med lille i magen våres selv om vi ikke har så mye symptomer enda...

Skrevet

Her er det heller ikke de store symptomene, bare en utelatt mens og en positiv test. Forrige gang i uke 7. så hadde jeg veldig ømme pupper og var litt morgenkvalm før frokost -men ikke denne gangen -iallefall ikke ennå. Jeg tenkte også på å få gjort en UL til uka for å få en bekreftelse på svangerskapet. Når jeg tenker på alle symptomene/plagene jeg hadde etterhvert i forrige svangerskap, skal jeg innrømme at jeg er glad for at formen er bra nå :)

Men det skal bli greit å komme meg på en UL så jeg VET helt sikkert!

Skrevet

Hei hei =)

Prøver å ikke bekymre meg ja. Bare så rart å vite at man er gravid men ikke helt føle det.. Håper alt står bra til med den lille. Vurderer ul snart jeg også =) Skal til legen på tirsdag ang blodtypen min.. Jeg er rhesus neg og sambo er rhesus pos.

Lykke til til oss alle. Så håper vi at alt er bra og at det rett og slett er lette svangerskap for oss =)

Skrevet

hei:)

tror ikke du trenger å bekymre deg for det:) i mine to forrige svangerskap, hadde jeg kun positiv test og ingen mens som eneste symptom og det var egentlig ganske så fantastisk, fikk to flotte barn.) men var litt bekymret underveis jeg også, tok graviditetstest i uke 12 bare for å sjekke at jeg var gravid... kos deg:)

Skrevet

Du burde heller nyte det hehe

Hvis du vil ha et fysisk bevis på at du er gravid kan du jo kjenne etter :P Livmortappen :D Gjorde det selv i går og det var kjemperart! Men også deilig å kjenne at det faktisk er noe rart på gang...

Jeg er 10 uker på vei, og får stadig følelsen av at jeg bare lurer folk, at jeg ikke egentlig er gravid, at det bare er tull! Noe som så klart ikke stemmer... Regner med at slike tanker går bort når magen vokser og man kan kjenne spark :D

Skrevet

Hei jeg er 11+4 i dag har nesten ingen symtomer bare trøtt noen ganger, ingen kvalme ingen ømmepupper osv...var kjempe bekymret for at det skal være noe galt med så nøtta i uke 7+5 med bankende hjerte og hørte hjertet i går med angesound...=) Er glad vi ikke har masse plager=) Forrige gang var jeg kvalm lenge i mange mnd..... så ikke bekymre deg, vær glad=)

Skrevet

I dag er 6+1 og föler meg rett og slett ikke Gravid nå. Uff, blir litt bekymra.

Men jeg har ingen blödninger og ingen magevondt. Så jeg håper ikke det er noe galt. Föles så lenge til helt til Tirsdag med å ha innvendig Ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...