Gjest Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er 10 uker på vei nøyaktig Formen er ok, mye kvalme men ikke oppkast, og sover masse Din da? Kan du kjenne livmoren?
2 boys & now pink Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg er i uke ti med et energi nivå lik 0. Innemellom kvalm, intet oppkast og et ENORMT søvnbehov!
☆septemberbarn☆ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har det greit. Kvalmen og er erstattet med en forkjølelse som aldri slipper taket. Henger litt over do innimellom, men skal ikke klage på det. Trøtt å sliten men motivasjonen er at om ikke lenge så kanskje det gir seg!:-)
jennte78 Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 10 uker i dag vært konstant kvalm i 3 uker nå, ikke oppkast, men brekker meg, mistet lysten på middagsmat, blitt veldig glad i brødmat. Energien er 0, orker ingen ting.men har jo en datter på snart 4, som krever sitt, og ett hus skal stelles.gleder meg til jeg kan springe rundt som en jojo igjen
storesøster&lillebror Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Hopper over i uke 11 i morgen, og formen er bedre nå enn den var for 1 uke siden! Har vært masse kvalm og energi er ett fremmedord.. Håper den lille kvalmen som er igjen snart gir seg og at overskuddet kommer tilbake. Har ei lita ei på snart 3, og nå føles det som om hun har tatt over alt overskuddet i familien! Hehe.. Men vi koser oss med magen som begynner å vises!=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Er ifølge legen 11 uker idag, men ifølge meg selv 10+5=) Formen er forsåvidt grei, men ganske uggen til tider og matlysten er på bunn. Middag er noe ordentlig herk, men etter å ha hatt omgangssyken denne uka klager jeg egentlig ikke. ALT er jo bedre enn den hehe;) Energien er på topp, og søvnbehovet ikke noe større enn ellers- bra er det siden jenta mi på 16 mnd fortsatt våkner litt iløpet av natta som regel=) Magen begynner å bule skikkelig på morgenen også nå, så bra at jeg snart runder 12 uker og kan begynne å fortelle det til folk:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå