Gå til innhold

2ganger HELLP, 2 premature barn, gravid igjen. noen erfaringer?

GeneralSpringSkalle

Anbefalte innlegg

hei

jeg har ei jente på 7, født 9 uker prematurt, og en gutt på 15mnd, født 7 uker prematurt. nå er jeg gravid igjen, fikk kjempegod oppfølging fra sykehuset sist svangerskap, og vet jeg blir fanget godt opp nå også.

vi er gravide igjen til tross for at gyn overlege sa at jeg nå burde falle til ro med de barna jeg har. men videre samtaler med andre leger har ført til at vi valgte å gå for nr. 3. jeg har fått beskjed om at jeg skal begynne på Albyl-e neste uke, blodtrykksmed litt senere om dette stiger. er nå bare

i 5. uke enda. jeg vil bli nøye fulgt av sykehuset denne gangen, og min lege der har fattet interesse for meg, og sier at han skal få meg trygt gjennom dette.

men jeg har også hørt at noen har fått svangerskapsforgiftning 2 ganger, for så å ha et supert svangerskap uten noen komplikasjoner etterpå.

er noen av dere med slike historier her, så fortell meg om det, jeg er så nysgjerrig og spent! eller er det noen som har erfart svangerskapsforgiftning/hellp 3 ganger?

uansett så er dette vårt siste, da er familien komplett. gruer meg til å fortelle min mor at vi er igang igjen da, hun er sterkt imot, men ikke akkurat lege. bare bekymret. og sånn skal det vel være?

takk for svar de som har!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...