Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg syns det er ekstremt vanskelig å vite hvor mange bukser jeg skal kjøpe i størrelse 80 og 86 for eksempel. Jeg har til nå 7 bukser i hver størrelse tenker jeg. Det må da være mer enn nok? Eller?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Du merker vel om du har mange nok bukser i den størrelsen barnet ditt burker nå? Og det er jo ikke vits å kjøpe opp uendelig mange bukser i en størrelse det ikke bruker enda. 7 bukser holder nok for de fleste, men hvis barnet går i barnehage bør man jo ha 2-3bukser i skift der i tillegg til å ha nok hjemme uten å måtte vaske klær annenhver dag. Og så kommer det jo an på om det er inkl penbukser også.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Kommer jo veldig ann på tørkemulighetene dine. Har du tørketrommel trenger du kanskje ikke så mange bukser som om du må bruke 3 dager på å tørke. Vi merket det når vi kjøpte ny vaskemaskin og tøketrommel at unga trenger mye mindre klær enn før.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 ca 20 stk på hver str... skift i bhg, skift hjemme, pen bukser, ola bukser, joggebukser, bomullsbukser etc.. da blir det fort 20 stk.
Ranveig R Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Guten vår har vel 8-10 bukser som er passe eller litt store, men brukande. To må alltid ligge i barnehagen. Lillesøster har kanskje 3. Men ho har eit par tights og brukar uansett mest strømpebukser og kjolar. Tenkte eg skulle sy eit par bukser til, då ho held på å vokse ut av dei ho har.
Lykke X 4 Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 3-4-5 bukser i hver størrelse holder her Det går mest i strømpebukse hjemme uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå