Gå til innhold

Hvor mange bukser har ditt barn per størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er ekstremt vanskelig å vite hvor mange bukser jeg skal kjøpe i størrelse 80 og 86 for eksempel. Jeg har til nå 7 bukser i hver størrelse tenker jeg. Det må da være mer enn nok? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du merker vel om du har mange nok bukser i den størrelsen barnet ditt burker nå? Og det er jo ikke vits å kjøpe opp uendelig mange bukser i en størrelse det ikke bruker enda. 7 bukser holder nok for de fleste, men hvis barnet går i barnehage bør man jo ha 2-3bukser i skift der i tillegg til å ha nok hjemme uten å måtte vaske klær annenhver dag. Og så kommer det jo an på om det er inkl penbukser også.

Skrevet

Kommer jo veldig ann på tørkemulighetene dine. Har du tørketrommel trenger du kanskje ikke så mange bukser som om du må bruke 3 dager på å tørke. Vi merket det når vi kjøpte ny vaskemaskin og tøketrommel at unga trenger mye mindre klær enn før.

Skrevet

ca 20 stk på hver str... skift i bhg, skift hjemme, pen bukser, ola bukser, joggebukser, bomullsbukser etc.. da blir det fort 20 stk.

Skrevet

Guten vår har vel 8-10 bukser som er passe eller litt store, men brukande. To må alltid ligge i barnehagen.

Lillesøster har kanskje 3. Men ho har eit par tights og brukar uansett mest strømpebukser og kjolar. Tenkte eg skulle sy eit par bukser til, då ho held på å vokse ut av dei ho har.

Skrevet

3-4-5 bukser i hver størrelse holder her ;) Det går mest i strømpebukse hjemme uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...