Gå til innhold

flere som har lykkes med bare ett embryo som var bra nok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja!

Til og med to ganger! -de gangene jeg har hatt flere befrukta egg, har det gått dårlig. Så for meg har det visst vært best at naturen har funnet gull-egget :-)

Nå har vi to flotte gutter, -gullgutter, faktisk!

Lykke til!

Samme her :) Fikk to befruktede, men kun ett som klarte seg og det holdt for oss :)) De fleste setter inn kun ett egg og det er mange det klaffer for.

Masse lykke til med rugingen, håper at dere får positiv test denne gangen (lurer på om vi ruget samtidig sist?).

Annonse

Jeg mente at bio-ingeniør eller lege ikke har valgt egg for oss, de har tatt det som hadde blitt befruktet og som utviklet seg, altså "naturen" har valgt å utvikle et egg for oss.

For oss har det tydeligvis vært noe i det om kvalitet framfor kvantitet :-)

hei!!

som deg så var jeg så skuffet og lei meg når jge så på ul at jeg bare hadde to egg....

bare det ene delte seg som det skulle og var heelt perfekt!! mitt 3 forsøk.. testet positivt på torsdag !!!:))) dette kan gå veien det ser du..mange som har opplevd det samme..jeg var sikker på at dette aldri kom til å gå..bare håper det går bra videre..

de to andre forsøkene har jge fått ut 5 og fire egg...men ingen på frys da så bare to pr forsøk som faktisk har vært brukenes tidligere og nå bare det ene....:) lykke til!!

ja Elisabeth77: jeg tror vi ruga samtidig engang ;) så deiiiilig å höre at det har lykkes for deg!!! GRATTIS!! =D

töysekroppen: og så fantastisk!! tenk, endelig gikk det bra for deg, store nyheter!!! GRATTIS!!!

takk for alle positive svar, det gir meg håp =D

så godt å höre at jeg ikke er den eneste med bare ett gullegg ;)

jeg tenker at jeg er gravid til det motsatte er bevist, jeg har fått troa på min lille spire...og nå er det jo snart vår ;)

Annonse

Noen som vet hvor vanlig det er at ihvertfall et eller evt to av embryoene klarer seg? Altså overlever opptiningen OG fortsetter å utvikle seg? Det virker jo her som at det ofte går bra?? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...