Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Eller tror dere eventuelt at dere kommer til å være det? Har ikke vært det selv, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Har ikke vært det, men har lyst siden dritten jeg er sammen med har vært utro. Men siden jeg ikke liker utroskap så holder jeg meg langt unna andre menn på den måten så lenge jeg er i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 I begynnelsen av forholdet til sambo var jeg utro (med eksen min), dette varte i noen uker (bare kyss da..). Sambo vet om det, og jeg angrer så mye på at jeg gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jepp. Flere ganger. Mest i begynnelsen av forholdet, når jeg var 17 år og vi var på div fester hver helg, og jeg klina litt med andre i fylla. Har ett par ganger hatt sex med andre i dritfylla. Er fortsatt sammen (gift) med samme mann. Har vert samboere i 15 år nå, gift i 7 av de. Har barn sammen. Jeg har ikke vert utro siden jeg var 19 tror jeg..... nå er jeg 34. Mannen min vet ikke noe. Jeg angrer, og har svart samvittighet, men forteller jeg, ødelegger jeg mer enn jeg repparerer. Dessuten er dette noe jeg gjorde i fylla i min pure ungdom. Og for å si det slik, jeg drikker ikke lenger. Men når jeg var 17-18 og deromkring, da var det jo masse sprit og juice, og te-knert og greier..... Mye drikking, klining, og sovning, spying, og dansing, og grining, og bla bla bla, slik som det var den gangen........... Så ja, jeg har vert utro...........
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Jepp, men ikke mot min kjære forlovede. Var utro mot eksen, og det var deilig! Kommer aldri til å være utro min min kjære
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Var utro mot min eks, med min nåværende samboer. Kommer aldri til å være utro mot han.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Hmms.. Man kan vel kalle det utroskap, ja. Helt i begynnelsen av forholdet var det veldig mye frem og tilbake mellom oss, og jeg var veldig usikker på min kjære. Jeg chattet litt med en fyr ved siden av... En kveld jeg var ute med jentene, havnet jeg på samme nach som denne fyren - og senere i samme seng. Sexen var helt sinnssykt dårlig !! Jeg har ikke sagt noe om dette til min kjære, det er "water under the bridge" - og årene begynner å gå.. Men det kniper i magen når jeg tenker på det nå. Utrolig råttent - uansett hvor usikker man er.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Var utro mot eksen min når jeg var veldig ung. Har ikke vært utro mot min nåværende samboer men han har vært mot meg. Kan godt være at jeg kommer til å være utro mot han i fremtiden visst jeg blir betatt av en annen og får sjangsen..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Tja, utro og utro... Det var vel kanskje det. Var 15 eller 16, og tok igjen etter at min første kjærlighet hadde vært på en annen. Tok igjen med å kline med en kompis på fest. Er ikke fan av utroskap, men den drittsekken fortjente det, og det svei som bare det når han kom på festen Hehe, ja det var veldig fjortis, men morsomt
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Nei, aldri. Vært i forhold i 7 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå