Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er høygravid og full av hormoner og blir lett rørt., og ser på mange innlegg at det er "koselige" svar. Prøver å se for meg hvordan dere ser ut, dere koselig og snille damene som svarer. Glad dere finnes!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er blond, ganske tynn, gravid og har et behagelig vesen.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Hehe:) Det er litt moro og høre det. Jeg skriver som regel bestandig koselig svar til folk:) Men hvis jeg er i et crappy humør og innlegg går over stokk og stein, river jeg gjerne i en og annen frase;)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er stutt og småfeit, men med et hjerte som tilsvarer hoftebredden:-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Enig. Veldig trist derimot når man legger ut spørsmål om ting som er sårt, og lurer på om andre har erfaring fra lignende, å bli utsatt for kjærringene her inne som bare er ute å slenge dritt. Noen er heldigvis seriøse og svarer skikkelig. Jeg fikk begge deler da jeg la ut spørsmål for et par uker siden. Takk til dere som tok meg alvorlig og gav meg gjennomtenkte svar, eller fortalte om egen erfaring. Lykke til med hormonene og babyen:-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Blir enda mer rørt når dere svarer, hehe! Dere er fantastiske damer. Jeg er førstegangs gravid, og kommer av og til med rare spørsmål, og da er det så mange av dere som kommer med "koselige" svar. Og dere beroliger meg når jeg kommer med : "er det vanlig å tenke sånn" spørsmål. Hehe.. Stort hjerte ja, det tror jeg dere har! Tror dere er fantastiske mødre/ kommende mødre. :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå