Gå til innhold

herregud..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har under hele svangerskapet hatt mye utflod så jeg har brukt truseinnlegg konstant. Synes det har blitt litt verre nå helt på slutten.

Men hva faen er utflod egentlig? og hvor kommer det fra? vet at det kommer fra musa altså, men hva er det som produserer all denne gørra?og har den noen oppgave eller er det bare GØRR??

Har hatt mye klumpete ekkel, grønnaktig utflod som avogtil lukter ..(ja, dere som sitter å spiser mens dere leser dette får bare drite i å lese videre før dere mister matlysten)

I går hadde jeg litt sex med sambo i badekaret fordi jeg tenkte at dette kanskje kunne få i gang fødselen;P, vi hadde ganske lite belysning på. I dagtidlig derimot i dagslys viste det seg å ligge igjen UTFLOD i badekaret...mange små grønne klumper som hadde komt ut under sexen. DRIT EKKELT! Jeg ble skikkelig flau da sambo skulle skylle håret i dag og oppdaget "klumpene" :( ÆSJ!!

Dessuten så renner det utflod ut av meg hele tiden, våknet i natt av at jeg kjendte det rant store mengder dritt utav meg,hehe;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker truseinnlegg hele tiden jeg da, gravid eller ei. Men GRØNT skal det jo ikke være, og heller ikke sånne mengder som du beskriver!! Ta det opp med lege/jordmor!!!

Skrevet

Herregud, jeg måtte faktisk stoppe å spise. hehe:p Synes det høres ut som du kan ha sopp, helt ufarlig og er lett å behandle med canesten som du får kjøpt respeptfritt på apoteket. :)

Skrevet

Har det likt som deg, og legen tok "alle" prøver inkl. klamydia/herpes (av alle ting, hehe). Ingenting galt. Har også hatt "snørrklyser" i det siste (er i uke 39) og har fått beskjed om at det kan være slimproppen... Mulig at det er det hos deg og.

Jeg må skifte innlegg 4-5 ganger i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...