Gå til innhold

dere som har coop kort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere klart å spare opp på kortet. Her er det faktisk en det penger å spare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å spare på slike kort er bare en illusjon. Min mor bruker Coop kortet hver gang hun handler og denne gang fikk hun over 2000 kr. igjen. Høres jo helt fantastisk ut. Men jeg har sammenlignet hva det koster å handle på f.eks Rema 1000 og OBS!, kkommer bedre ut på Rema 1000 uansett på et år.

Skrevet

Vel, her har vi ikke Rema 1000 eller OBS. Handler ikke bare på Coop, er mye som er billiger andre steder.

Har nesten 6000 stående vi.

Skrevet

Så akkurat en undersøkelse på nett om hvor det var billigst og handle og et rema 1000 kom best ut. Nå er ikke jeg så glad i rema 1000 sine billig produkter og hanndler derfor på coop obs eller ekstra. Og handler mye coop sine billig produkter. Også bruker jeg det når jeg fyller bensin. Og nå skal je g ordne meg barneforsikring også gjennom coop.

Skrevet

Så bra. Vi har egentlig snart spart opp samlet 3000 kr tror jeg det er, men har tatt ut noe et par ganger. Det er vel egentlig ikke så lurt men det var vel behov for litt ekstra da....

Skrevet

Om man handler alt på Coop og får igjen kjøpeutbytte kommer det nok likt ut som om man handler alt på Rema uten kjøpeutbytte....haha, folk tror de sparer masse penger, men det er jo så klart myyyye dyrere på alt av Coops butikker!!

Skrevet

Jeg har coop kort og handler kun innimellom på matbutikken. MEN de har jo så mye annet der også! Fikk f.eks billig vinterdress til 2åringen :)

Kappahl har også ofte tilbud kun til coop-medlemmer. Så vil tro det lønner seg uansett. Med mindre man KUN gjør innkjøp der da ..

Skrevet

Har ca 3000 stående på coop-kortet.

Har både mega, rimi, rema 1000, prix og kiwi i umiddelbar nærhet, og handler som regel alltid på mega for de har stor og fin butikk med kjempeutvalg, gidder ikke gå på trange lille rema 1000 bare for eventuelt å spare etpar kroner.

Kvalitet over kvantitet ;)

Skrevet

Ikke minst kan man bruke det når man fyller bensin:-)) Der må man jo uansett betale prisen:-p

Skrevet

Har en coop-butikk som nærbutikk, så bruker bare den. I tillegg er det Kappahl, den lokale møbelbutikken og mye mer. Har bortimot 10 000 der

Skrevet

Her vi bor er det to coop butikker som er nærmeste nærbutikker. Ellers så er det mange gode tilbud på obs.

Bruker det når vi fyller bensin og handler på Kapahl.

Fikk litt over 2000 kr igjen i 2009.

Skrevet

Hva mener du med at det ikke var lurt å ta ut pengene? Det er jo hele poenget. Og hvis du ikke tar det ut etterhvert, er det jo coop som får renter for DINE penger, og ikke du...

Skrevet

Vi fikk 1700 kr, men vi lar de ikke stå. Tar de ut hvert år fordi det ikke er noen gunstig konto å ha sparepenger.

Skrevet

Det er ikke Coop som får rentene på pengene om du ikke tar dem ut da...Til deg som sa det over her...Det er faktisk ganske bra rente å få på pengene som står der inne. Høyere rente enn de fleste sparekontoene.

Skrevet

Ved bare å handle på Coop, mega etc. er det ikke stort å spare. det er jo dyrere butikker. men er en flink til å bruke kortet andre steder og er det jo helt greit.

Skrevet

Skal ikke ta ut kjøpeutbytte før på noen år, da jeg tenker og spare det til vi skal ha konfirmasjon om 5 år, da er det nok kjekke penger som kommer med! Har ca 2700 kroner der nå uten om de obligatoriske 300 man må sette inn!

Skrevet

Vi handler mye på OBS!. her i trøndelag er det en billig butikk. Har Prix som nærbutikk, men den er dyrere, og bruker den til mer småhandling.

Vi har tatt ut over 15.000 kroner der i de siste årene - og det er penger man ikke merker at man har spart. Jeg elsker det kortet!

Skrevet

hvor fyller dere bensin og bruker coop kortet?

Skrevet

Jeg ungår konsekvent coop p.g.a. denne tvungne sparingen.

Ikke vil jeg ha kort, og ikke vil jeg betale mer enn HI for varene siden jeg IKKE har kort.

Tenk så "fantastisk" om du måtte ha kundekort for å få en skikkelig pris i hver eneste butikk du var innom. Eller hva med annoneser:

NÅ!! Brød ikke 12.50 men 15.90!! Og du får kr 3 tilbake om et år!! Ordningen koster bare 0.40 pr brød å administrere :-)

Nei, da finner jeg meg heller en butikk hvor brød rett og slett koster under 10.

Skrevet

Synes kortet er kjekt å ha jeg, jeg handler oftest på rema da dette er butikken jeg synes jeg får mest for pengene på. Men min nærmeste butikk er en coop-butikk så det blir litt småtteri som blir handlet der og innimellom og da passer jeg på å bruke kortet når jeg handler der, i tillegg har man jo tilgang på endel spesialtilbud når man har coop-kortet (kjekt om man trenger det som selges på tilbud). I tillegg handler jeg endel på kappahl og der er kortet en fordel, samt når jeg fyller bensin.

Det er nok i utgangspunktet ikke butikk å handle på coop FORDI man har dette kortet, men det er en fordel å kunne bruke det NÅR man handler der... Da får man jo tross alt litt igjen :-)

Sånn ser jeg det i allefall.

Skrevet

Man får renter på innestående beløp, akkurat som en bankkonto.

Skrevet

Statoil,esso,best123 og hydro-texaco:)

Massse å spare på drivstoff:)

Vi har 10 000 på kortet vi.tok ut 4000 for noen år siden:)

Skrevet

Det er nok i utgangspunktet ikke butikk å handle på coop FORDI man har dette kortet, men det er en tungvint nødvendighet å kunne bruke det NÅR man handler der...

Ellers blir man jo regelrett snytt.

Skrevet

Er det så mye brydderi å ta opp ett kort når man er innom en coop-butikk? Jeg plukker opp coopkortet mitt helt uten jobb jeg når jeg er på en coop-butikk, når når jeg fyller bensin eller handler på kappahl.. Da får jeg i allefall litt igjen, og litt her og litt der blir fort litt kroner gjennom ett helt år det.

Greit for oss som uansett handler litt på coop-butikker...

Skrevet

Enda greiere om de rett og slett hadde senket prisene med et par prosent! Eller gitt deg et par kroner tilbake der og da hver gang du har betalt. Eller for den saks skyld hatt gratis bæreposer i stedet.

Da skulle jeg også giddet å handle på coop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...