Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Tror dere hun jenta som er i reklamen er halvt/helt mørk, naturlig brun eller har hun tatt barbiedop?(de sprøytene man blir brun av) Hun er jo en vakker jente for all del, men jeg syns det ser ut som det siste alternativet altså...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 hahahha, jeg må le. je g tenker på det hver gang jeg ser den reklamen. den brunfargen ser så unaturlig ut, men ja jenta er jo super pen. sikkert barbiedop. haha
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Nope, hun er sånn. Fra Brasil, og helt nyyyyyyydelig, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Ja, hun er jo helt nydelig, men må også innrømme at det ser ut som hun har sprøytet et eller annet inn der altså...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Mulig hun skal følge brunkrem moten til 14tissene da.. Man ser jo lett at hun er for brun i ansikt\hals i forhold til armene og bena..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Ha ha ha. Dette har meg og min kjære også diskutert og vi har kommet frem til at hun har tanorexia og er veeeldig skitten. For den brunfargen ser skitten ut rett og slett Konklusjon: Skitten pen jente! hi hi
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Herregud.. Klassisk eksempel på sjalusi fra halvfeite dvaske småbarnsmødre.. Jenta er fra brasil, og det eneste adjektivet som passer på henne er vakker! Har dere det virkelig bedre med dere selv når dere kan rakke ned på andre?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 22.35 Vi har ikke sagt en eneste gang at vi syntes hun er stygg, bare at det ser litt vel unaturlig ut. Er ikke så mye sjalusi her altså. Jenta er vakker som bare det hun
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Nei, ikke stygg.. men dere har klart å finne noe mindre vakkert på en jente som er veldig nært opptil perfekt, og det i seg selv er jo ganske selvforklarende.. Det som mest sannsynlig er skjedd er at de har prøvd å photoshoppe henne lyser i huden for å passe med gt sitt nordiske image.. Se bare på bildene av henne i denne linken http://www.side2.no/mote/article2818740.ece.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Jeg skrev da virkelig at hun vare en pen jente jeg da. Hvor er sjalusien? Kan ikke finne sjalusi i noen av erte innleggene her jeg da. Kanskje i ditt da du klager. Du er sjalu fordi du ikke tåler litt småerting mellom jenter. Ja så da om det er photoshopping! Ser fremdeles ut som hun er skitten, men sånn pen skitten
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Ei nydelig jente, men tror det er litt av sminken som får hun til å se så fake-brun ut. Den lyserosa leppestiften ser ikke bra ut synes jeg. Å vil tro at det er endel foundation og pudder som gjør at hun ser så "airbrushed" ut i ansiktet. Det hjelper jo ikke akkurat på en "naturlig" look
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå