Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Er det neket som ikke evner å forstå seg på andres situasjon, mon tro?? Skaff deg iq først, så kan vi snakkes!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Enig med deg. Men noen starter jo tråder som er skreddersydd for å provosere. Som; hvorfor skjemmes dere ikke over fattige besteforeldre osv... Man blir ikke korsfestet om man stiller "normale" spsm hvor man ikke slanger dritt om deler av befolkningen...
millie+2klumper Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Amen! lei av skinnhellige dib damer.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 ??? Har ikke blitt kalt nek før, men gjerne det. Himmel og hav...du er virkelig sint du HI
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Hehe, er det noen som er sint her så er det vel HI med dagens hissigste overskrift hehehe
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Prektig og skinnhellig som det å være fornøyd med det man for og være takknemlige? Mange som faktisk har slike verdier. Penger er ikke alt her i verden vet du.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Hvis det var du som startet tråden om fattige besteforeldre, HI så har du blitt kalt nek en gang før - av meg!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Kan vi ikke alle bare være venner? :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Nei jeg startet ikke tråden om fattige besteforeldre. Og jeg er heller ikke særlig sint, bare lei av at folk slenger dritt hele tiden. Vi må være flinkere å respektere at folk har forskjellige meninger om ting, og prøve å svare saklig synes jeg. Når det gjelder prektig og skinnhellig, ja mange er det her inne. Og jeg tror ikke helt på det, sorry. "joda, tusen takk for at du trakker meg ned i driten, kan du gjøre det igjen?? Fint at du tar deg tid..." husk at det gjerne er en lang historie bak disse svigermor-innleggene, alt er ikke svart/hvitt. Føler man seg dårlig behandlet er det gjerne en grunn for det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå