Gå til innhold

Da var leiligheten i boks =D =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringte idag fra den ene leiligheten som vi har vært å sett på, og sa at hvis jeg fremdeles var intressert så fikk jeg den.

Så vi flytter ca i midten av mars =) =)

Gleder meg kjempemasse!!!!!!!! =D =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Utrolig bra for deg og dere! Da er det bare bhg-plassen som skal i boks og jobb kanskje? Godt for dere!

Skrevet

Oi du flytter nå allerede ja:) Har liksom bare tenkt at du skulle flytte etter sommeren. Når nytt b.hage år begynner liksom. Så kjekt du fikk det til å flytte å alt ordner seg nok etterhvert. Går det/ting greit i forhold til b.f? Nye typen er han fra den plassen du vil flytte?? hehe.. kommmer jeg og mine spørsmål.. trenger ikke svare, bare jeg som er forveden.

Skrevet

Det var godt det ordnet seg for deg med dette. Lykke til med flytting!

Skrevet

He he =D

Så søte dere er! Følger med her =P

Jeg skal gå voksenopplæring og utdanne meg som tannhelsesektretær. Så skal ikke jobbe så masse. Kanskje noen dagvakter hvis barna får bhg plass. Jeg får kontantstøtte frem til sommeren.

Han nye typen, eller han kjekke mannen som jeg har truffet litt, han bor på Klepp. Det er max 10 min til der vi skal bo. 10 min andre vei bor far =D

Ja alt skjedde litt plutselig =) Spennende! =)

Skrevet

Så flott. så spennende da :) Lykke til

Skrevet

Kempefint at det ordna seg så greitt. Då får vi håpe på barnehageplass :o)

Skrevet

Gratulerer! Spennende. :)))

Lykke til!

Skrevet

så fint:) godt å komme nærme sin egen familie igjen, vil jeg tru :))

Skrevet

Så bra da. Lykke til med en ny tilværelse på et "nytt" sted. Blir hærlig å flytte hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...