Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Vi har ikke gjort noenting med ungene våre. Jeg er syk og sengeliggende, og faren har absolut ikke gjort noe gøy med fellesene, de har hatt en tur på søppelfyllinga med alt mulig avfall og en tur på REMA 1000, resten av uka er det barnehage, han skal jobbe overtid. Vi får se om det blir noe forandring ttil neste helg, men jeg tviler sterkt. Han kunne vært med slekta mi på badeland, besteforeldrne reiv i svømming på alle barnebarna, men våres fikk ikke bli med, da han ikke ville ha to unger hengende på seg. Tiltross for at faren min selvsagt ville ha tatt en av dem når de var uti. Han syntes ikke det hørtes noe gøy ut, og hadde ingen ambisjoner om å være med. Jeg sa at det ikke bare dreide seg om hva han syntes var gøy, ungene ville nok like det. De synest jo det er gøy å være med sine gjevnaldrende kusiner og fettere. Med stebarna derimot er det full fart, og det dreier seg kun om hva de synest er gøy, og lista over ting han ikke kan gjøre når han har dem er lang, den inkluderer både å kjøre bort avfall vi ikke får plass til i dunkene og REMA 1000. Ble ordentelig lei meg, på barna sine vegne. Synes det er synd han engasjerer seg så lite i dem, særlig når han engasjerer seg så mye i stebarna.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Høres trist ut. Tror du må snakke alvorlig med mannen, ikke sikkert han tenker over dette. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Går sikkert bra! Kanskje du får de mest harmoniske ungene av alle. Unger er med på altfor mye nå til dags. De får aldri tid til å slappe av hjemme. Men det får tydeligvis dine. Høres ut som far har full kontroll. Trenger det å skje noe hver dag? Selv om det er vinterferie? Kanskje ferie er å få ta det litt rolig.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Så du tror han gjør det som en bevisst plan i barna våres beste interessen, når han ikke gidder å finne på ting sammen med de? God natt fra HI
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Vinterferie er oppskrytt! Både jeg og mannen jobber i vinterferien og den yngste er i bhg, mens de største (som er i skolealder) har vært hos mormor (som er lærer og også har fri). Flott for ungene å ha fri, men dette må da være ment for barn i skolealder, evt bhg-barn med eldre søsken. Jeg bruker heller ferien min når det er sol og sommer. :-) Kanskje tenker mannne din som meg... Eller kanskje tenker han som min mann som rett og slett ikke er så flink med de minste, men som til gjengjeld er veldig flink med de største. Dessuten så er barn som regel mer kravstore når det gjelder aktiviteter når de er litt eldre. Bhg-barn har ikke de samme preferansene. Vår yngste har hatt det superbra i bhg denne uken med kun 4-6 barn på avdelingen. PS! jeg ville heller ikke dratt på badeland sammen med svigers dersom mannen lå syk hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå