Gå til innhold

Gutten min på 6 uker SLUKER luft når han drikker både fra pupp og flaske! Råd? Hvilke flasker er evt best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får mye vondt i magen av denne luftslukinga og har nå hyla stort sett i hele dag siden klokka 13. Han har endelig sovnet stakkar. helt utslitt..

Takker for svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss har Dr. Brown flaskene fungert bra. Det dannes ikke vakum i de og gutten slipper da å sluke luft. Litt mange deler på de, men jeg er veldig fornøyd!

Skrevet

Enig med hun over her :) Vi har hatt puppefri uke for å sjekke om jenta vår får mindre luftplager med bare flaske! Så langt har vi hatt en annen unge:) Vi bruker Dr. Brown. Eneste ulempe med de er at de lekker veldig, ellers er vi kjempefornøyde!

Skrevet

Som jeg svarte i et annet innlegg her; de lekker ikke hvis du bruker det reiselokket når du blander melka/rister flaska samt under transport :)

Skrevet

Vi er også fornøyd med dr Brown. Aldri hatt luftplager. Mange deler på flasken ja, og også dyr, men vel verdt pengene.

Flasken lekker og det spruter når jeg blander i og rister, men når gubben gjør det så lekker det aldri, hmfp......

Håper det ordner seg for dere millemor:)

Skrevet

Vi bruker også Dr.Browns. Gjor det til Emilie og nå Leah og er kjempe fornøyd.

Men for all del kjøp reiselokk, så slipper dere lekking og sput når dere blander ut pulveret.!!!!!!! MYYYYYE enklere også når flaskene er lagret i kjøleskapet og stelleveska!!!!

Er mange deler ja, men etter hvert måltid legger jeg delene i en bolle med vann og salo som jeg har stående på kjøkkenbenken. Og når jeg skal vaske flaskene + tilbehør skyller jeg bare delene under rent vann og inn i mikro sterilisator.. Så er veldig enkelt..!!!!!

Tar egentlig ikke lengre tid enn å vaske avent sine flasker vist du gjør det på denne måten :D

Skrevet

Her fungerer avent flaskene veldig fint. Ikke mye luft på poden min. De søler ikke selv uten reiselokk:-)

Han hadde litt luftsmerter for noen uker siden, men de ble mer eller mindre borte etter at vi begynte å gi han fenikkel-te:-)

Ønsker deg lykke til. Det er ikke gøy å se at de små har vondt. Man føler seg så hjelpesløs for forelder da.....

Skrevet

Føyer meg inn i rekkene her ;)

vi begynte med avent flasker, og det er rett og slett de mest bortkasta pengene vi har brukt... han slet med mye luftplager, og slukte luft, helt til vi byttet til Dr. Brown..

jeg elsker dr. Brown ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...