ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Ble operert med sphinkter plastikk for 6 uker siden etter en revne grad 3c med påfølgende plager etter fødsel.. Nå lurer jeg på om de i tillegg har sydd for stramt ved skjedeåpningen etter fødsel. Ble ikke gjort noe der under operasjonen for 6 uker siden fordi det var endetarmen som var problemet. Kikket nettopp på arret siden jeg har vært litt småsår der de siste dagene, og det sitter tydeligvis sting der enda... Skulle samtidig se hvordan skjedeåpningen så ut, og jeg synes det virker veeldig stramt der... Hvordan i huleste skal man liksom få gjennomført et samleie da tro?? Dessuten virker det som om det kan bli vondt bare å dra skinkene fra hverandre... Uff, blir nok avholdenhet fra sex resten av livet dette her... Kjedelig når man ikke har runda 30 enda... Er det sånn at vevet etter klipping kan tøye seg litt likevel? Sånn at man får gjennomført samleie igjen? Jeg håper det er pga at det fortsatt sitter sting der som gjør at det føles stramt og sårt der nede, og at vi snart kan få prøve å ha sex igjen.... Har ikke hatt sex siden sjarmtrollet ble laget vi, og han er nå 10 mnd... Det vil si at det er 19 mnd!!! siden sist! Blir sprø om jeg må igjennom en ny opersjon i underlivet! Blir isåfall den 3 det da... Håper noen kan si at det går seg til ved skjedeåpningen når man bare får prøvd seg litt frem med masse glidekrem og god tid... (ammer ikke) Et hjertesukk fra
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 1. Arrvev kan bli mykere etter litt tøying. Det er mange som har dette problemet og det går seg som regel til. Desverre må noen gjennom en liten operasjon for å åpne opp litt, men det er et mye mindre inngrep en sfinkterplastikk. 2. Den sfinkterplastikken vil nok gjør foholdene der nede litt vanskelig akkurat nå, mens stingene fortsatt gror. Det vil nok bli bedre etter at alt er grodd ordentlig. Det kan hende du må ha sex noen ganger med masse glidekrem og kanskje tøye litt med hendene, og forhåpentligvis vil vevet bli mer tøyelig.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Ja, får håpe det ordner seg. Kirurgen som så på såret 2 uker etter operasjonen sa at det ikke skulle være noe problem å ha sex. Vi snakket om det da, jeg spurte om han syntes det så trangt ut der. Skal jo på kontroll til uka, skal spørre igjen da. Krysser fingrene jeg iallefall
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Tror du skal slappe helt av. Men jeg forstår godt at du er litt hysterisk på vegne av underlivet når du har vært gjennom så mye. Da blir det lett slik at man bekymrer seg for alt. Du må være tålmodig. Øve med fingeren, sørge for å være skikkelig våt og kåt før du slipper ham inn. Og regne med at det kommer til å gjøre vondt de første gangene, men at det går seg til etter hvert.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2010 Uff ja, blir litt hysterisk av dette her. Tenker jo på dette hersens underlivet hver dag, flere ganger om dagen... Blir jo minnet på fødselen hver gang jeg kjenner det stikker eller strammer også... Vil liksom bli ferdig med dette nå, uten mer problemer Får høre på torsdag når vi kan prøve igjen, og så får jeg øve litt på forhånd før vi prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå