Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Glasset med iskaldt vann om morgenen smaker plutselig ikke så godt lenger, URK altså! Selve smaken er jo grei nok forsåvidt, men blir jo så uggen etterpå...Flere som opplever det samme, eller er det bare jeg som er sær?
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg menr å huske at du var her en god del i 2008? Sammen med Husmus og Ella & Co? Da er vi kanskje 2 som har vært bimkolleger før :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 Åja, er vi det? Men så artig, hadde du et annet nick da? Og stemmer det, jeg fikk jenta mi i oktober 08, og har fortsatt god kontakt med Ella, husmus & co=)
*Nøtta* Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg opplever det samme.. :/ Så lenge magen er tom så må jeg holde meg unna vannglasset.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Ja jeg hadde et annet nick, men det husker jeg ikke nå hmm. Noe sånt som GIM_nr1 eller noe sånt. Jeg fikk en gutt i september. Kult! :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2010 hmm...tenke tenke. Husker det var en som het noe med BIM_et eller annet- får gutt eller noe i den duren, og hvis det var deg, så husker jeg deg?! Er jo så mange forskjellige nick ute og går, så lett å gå i surr;) Men du har ikke vært noe særlig inne på dinbaby eller? Synes ikke å ha sett deg noe særlig inne på småtroll ihvertfall=)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Nei jeg har ikke vært på noe babynett på leeeeeenge. Når jeg har vært innom så har det vært for å få tips om ting. Jeg har fått mye nyttig informasjon herfra, men har ikke vært så flink på å sosialisere, selv om jeg har blitt kjent med ei her, som også tilfeldigvis havnet i samme barselgruppe med meg. :-) Vet du hvordan det går med hun Grysom? Hun var også i ''vårt'' kull, og var veldig aktiv på BIM.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har vært masse på småtroll 0-1 år, babyforumet til BIM (på dinbaby.com) Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten, hehe, for jeg lærte så utrolig mye der inne, og ofte fikk jeg bedre info om ting der i forhold til på HS osv.. Og jess, har faktisk sett grysom inne på 2.tri nå, tror hun venter gutt nr 2=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå