Gå til innhold

Størrelse på Fjordland- porsjoner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bare litt nysgjerrig på om jeg er et skikkelig matvrak, hehe! Var hos en venninne som jeg ganske nylig har blitt kjent med. Vi skulle spise middag hos henne og hadde blitt enige om noe enkelt. Hun hadde kjøpt Fjordland (ris med kylling i karrisaus eller noe). Jeg er ikke kravstor så dette var helt greit, selv om jeg ikke pleier å spise dette hjemme! Men det som overrasket meg var at hun hadde tenkt at vi skulle dele på èn pakke!! Altså en beregnet for 1 pers!!! Jeg er helt normalvektig, men vet at jeg er glad i middag men ble absolutt ikke i nærheten av mett!!! Nå er jeg nysgjerrig, har Fjordland store porsjoner og er det "normalt" å dele en porsjon?? Svigermor sier også at porsjonene er store så hun har til to middager når hun kjøper..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser glatt en pakke med Fjordland alene. Det er ikke så mye mat i de pakkene og posjonene er helt greie til 1 person

Skrevet

Jeg blir sånn ca mett på en porsjon, men før jeg begynner å spiser syns jeg alltid det ser for lite ut... Å dele en pakke fjorland når en får middagsbesøk er alt for lite og ganske sært. SÅÅÅÅ mye arbeid er det ikke å lage noe lett til middag...

Skrevet

Severe Fjordland når man har middagsbesøk? Er det mulig? Har aldri smakt det, men vil tro at en pakke er til en person, og at det derfor er snodig å mene dere skulle dele.

Skrevet

Jeg har spist det noen ganger da jeg bodde på hybel og når mannen og ungene er borte. Jeg spiser lett opp en porsjon.

Rart å skulle dele på en kjøpemiddag.

Skrevet

Barna mine på snart 2 og 4 blir knapt mette av å dele en pakke fjordland engang for å si det sånn..

Skrevet

De er beregnet på en porsjon og det er ikke veldig store porsjoner heller, Før syntes jeg det var altfor lite og ble på ingen måte mett, nå synes jeg det går akkurat (har gått på Grete Roede og gått over til å spise mindre og oftere).

Å dele en Fjordland-pakke er helt på trynet, alt for lite. Også synes jeg ikke man skal servere Fjordland til gjester ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...