Ksenia & Anjem Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Sitter klistret dag ut og dag inn..hehe Ser ikke alt da, ser på langrenn, skiskyting osv... =) Blir spennende med 3 mila for kvinner i dag *s'*gleder meg!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Neida,du har meg også;-) Men skal på innsflytningsfest i kveld,så går vel glipp av 3 mila... Du får hoppe litt i soffan for meg også;-) Kos deg!
Ksenia & Anjem Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 den ligger sikkert på nrk nett tv i morgen =)
dete Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Åh nei du! Her sitter både jeg og mannen min klistra. Heldigvis er det så sent på kvelden at det ikke går ut over tiden med ungene... Og idag sier mannen min at han kan stå opp imorgen tidlig sånn at jeg kan sitte oppe å se på curling i natt. Han trenger mye mindre søvn enn meg :-) Og selvfølgelig gleder jeg meg til 3-mila idag!!!!
Propellll ♥ Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Jeg ser også på OL! Hadde vært moro å sett curling finalen, men den begynner ikke før midnatt zzz.. Litt sent for meg.
Monajenten Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er også hekta, og gruer meg til det er ferdig:-O Det er jo knallgøy! :-D Ser de samme tingene som deg, og liker også hopp, utfor, super-g osv. Min kjære syns curling og ishockey er gøy også, men der er jeg ikke heeelt enig:-P
lavidaloca Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Gleder meg til 3 mila i kveld:) Ser "bare" langrenn og skiskyting jeg. Men hadde de sendt curling llitt tidligere så hadde jeg garantert sett det også!
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Ja,hekta her også Synes det er knallgøy å se på,liker skiskyting best men følger jo litt med på curling også
Ranveig R Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Nei, du er ikkje den einaste; mannen min og! Det er heldigvis ikkje SÅ ille, han vil berre sjå skøyter, skiskyting og curling. Og litt stafett og sånt. Så eg slepp unna snøbrett, alpint og aking. Og sikkert ein del meir. Men eg er ganske lei av å ha maset ståande på, det er jo eit usannsynleg stress- og støynivå på desse kommentatorane. Og så er det dumt at i over 14 dagar kan eg ikkje få sjå vidare på tv-seriar osv. Men no er det heldigvis snart ferdig. Og sidan curlingsendinga ikkje begynner før kl 1 blir det eit par episodar (til) i kveld )
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Hehe... Å, neida!! Her sitter vi også og glor på OL. Jeg lurer fryktelig på hva man skal se på neste uke?? Er veldig sportsidiot egentlig og vurderer sterkt å se curlingen, men kan ikke det når man har en på 2.5 mnd som skal ha mat i natt og en 2.5-åring som står opp halv sju i morra...
Lova80 Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 YIHAAAAA!!!!! Curling, love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
erteposen + 4 Skrevet 27. februar 2010 #14 Skrevet 27. februar 2010 Nja. Snart på tide å stå opp! Er alene med fire barn og ser currrrrrrling finale:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå