Gjest Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Har brukt den noen mnd, og er veldig fornøyd ) Men denne mnd opplever jeg noe merkelig. Mulig d er min egen feil, fordi: Har hatt relativt jevne sykluser på 29-31 dager. Begynner å teste på dag 9, EL på dag 15-17. 3-4 dager med høy, 2 dager med max og en med høy, før den blir lav igjen. Ganske etter boken altså. Og denne mnd; vi var på ferie, og jeg gadd ikke ta den med. Kom hjem på dag 13, og begynte testing. Den viste da lav, høy på dag 17 og 18, og max på dag 19 og 20. Så veldig sent denne mnd. Kan legge til at jeg har vært veldig syk i januar. Slo ikke på monitoren på dag 21, da den aldri har bedt om testing etter 2 dager med max. Så tenkte ikke videre på d... Slo den på igår for å se hvilken dag jeg var på; 27, og da ba den om en test !!?!? Dag 28 idag, og den ville oxo ha test idag. Den viste lav både igår og idag... Veldig merkelig, synes jeg... Kan LH være litt i grenseland tro, slik at den tror d kommer en ny EL eller?? Men burde den da heller vist høy?? Blir litt forvirret.. hehehe... D meste har en naturlig forklaring, men dette skjønner ikke jeg... Anyone ??
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 vil ikke gi deg falske forhåpninger men slik artet ,min cb seg måneden jeg ble gravid. nå sitter jeg med resultatet på armen på ikm dagen viste den max fertilitet igjen, så da ante jeg at det var ugler i mosen.
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Har absolutt ingen forhåpninger, men håper selvsagt Tror likevel jeg blir skuffet.. har vært så syk at jeg tviler på kroppen min er klar for en graviditet... Men TENK om du kunne ha rett..??.. ) Vel, jeg får bare vente *sukk* en uke til... hehe.. Gratulerer så masse med en nydelig jentebaby !!
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Idag ville den IKKE ha test.... *sukk*... hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå