Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Er det noen som har boxer hund her? Vi vurderer og kjøpe oss en ganske snart. Men gubben er så redd det er typisk sleve hunder. Jeg har lest masse, og komt fram til att dei er ekte familie hunder. Dei er rett og slett verdens finaste rase i mine auge !
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Skulle gjerne hatt:) En i familien min har hatt flere boxere og jeg har sett hvor utrolig fantastisk denne rasen er med barn.)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Hei Jeg har ikke selv men er en "hundeperson" og min venninne har en boxer. Hun har hatt flere boxere. Nydeliger hunder!! Snille og greie. Kan bli veldig flinke og lydige Men.. Det krever! For de blir aldri voksne.. de er som kjempestore overlykklige valper. De har enormt med energi og det skal myyye til for å slite dem ut. Jeg ønsket meg alltid boxer før og mannen min syns også dem er råfine men etter å vært med oss på tur noen ganger og hørt min venninnes erfaring med rasen så har han ombestemt seg Snille og gode hunder men man må ha mye tid og tålmodighet med rasen er min erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå