Cim Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Både i går og i dag fikk jeg svaakt positivt på de såkalte billigstrimlene. Dette er første gang jeg har fått et positivt utslag på en graviditetstest, så klarer ikke å tro at resultatet er riktig. Noen andre der ute som har ulike erfaringer med billigtestene? Vi har prøvd i 1,5 år og har absolutt ingen symptomer på at jeg er gravid - det er nok derfor jeg har litt vanskelig for å tro på billigtestene..
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Det heter vel at en strek er en strek.... Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt en clearblue digital test, der står det jo enten eller - så slipper du tyde testen:-) Lykke til!
Panda'n Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Hei! Jeg har brukt billigtester, og de har vært pålitelige (har testet positivt 2 ganger tidligere). Da begynte jeg å få svaake streker 4 dager før IKM, som ble sterkere og sterkere for hver dag. Så lenge teststreken har samme farge som kontrollstreken, selv om den er kjempesvak, er det en strek og dermed positiv. Jeg er nå kanskje gravid igjen, og testet med billigtest i dag. Det kom en kjeeeempesvak strek, men den var rosa. Venter 2 dager og tester igjen. Test igjen om en dag eller to. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå