Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #26 Skrevet 27. februar 2010 Har ikke lest alle svarene, men her er min mening: Du har ikke gått glipp av noe. Jeg synes det er oppskrytt, hadde liten effekt av det, og gadd ikke flere ganger etter å ha gitt det noen sjanser. I kombinasjon med alkohol ble jeg dessuten skikkelig dårlig av det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #27 Skrevet 27. februar 2010 Du går virkelig ikke glipp av noe. Jeg har prøvd det, og en blir bare sløv og fæl av det. Virkelig ikke morsomt i det hele tatt:) Første gang jeg gjorde det, følte jeg at jeg ble kvalt, at noen dyttet meg bakover i sofaen der jeg satt, og det var ingenting jeg kunne gjøre med det. Det smaker ikke noe godt heller, granbar synes jeg det smaker. Og når du ikke engang har prøvd å røyke vanlig røyk, vil det nok smake helt forferdelig for deg tenker jeg:) Så, hold deg unna er mitt råd til deg:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #28 Skrevet 27. februar 2010 Jeg synes det er deilig:) Men det syntes jeg ikke de første gangene. Det er noe som "gror på deg". Jeg gjorde det veldig mye i en periode av livet mitt.., nå har jeg barn, så nå blir det omtrent en gang i året med gode venner, sommerferie og barnefri:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #29 Skrevet 27. februar 2010 Jeg syns det var kjipt. Sulten, kvalm og trøtt - i den rekkefølgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå