Gå til innhold

Avstemming: Hvilken by er norges fineste/triveligste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker både arkitektonisk,tilbudene den har og folkene som bor der.

ikke lov å skriv sin egen by

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det mange byer jeg ikke har vært i. Men uten å tenke på arkitektur, må Trondheim være den byen jeg liker best:-)

Skrevet

Ja enig, Trondheim! :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tønsberg....

men siden det ikke var lov å skrive sin egen, så vil jeg kanskje si Kristiansand....

Skrevet

Bergen! Soleklart Bergen!

Kristiansand som en klar nummer to :)

Skrevet

Det blir Kristiansand... også pga. folkeslaget..

Skrevet

Stavanger...ville aller helst skrive Drøbak, men å skrive egen er jo ikke lov :-p

Skrevet

Tronheim:) Iallefall IKKE Oslo. Tror ikke det finnes styggere og mer bedriten by enn det!

Skrevet

hvordan er folkeslaget i Kristiansand da? Trondheim liker jeg og,mye pga folket det også:)

Skrevet

hmm..har ikke vært i så mange norske byer egentlig, men liker ihvertfall Bergen ganske godt (er selv fra Oslo, og enig med hun over her- Oslo mangler sjarm, ihvertfall i sentrum)

Skrevet

Oj, hm, ikke sin egen by altså.. Da må jeg nok kanskje si Kristiansand eller Trondheim.

Skrevet

Hadde selvfølgelig sagt bergen dersom det var lov, men da får jeg si meg enig med Kristiansand og Trondheim.

Skrevet

Kristiansand. Fersk rekebaguett og by stranda, hmmm. Ålesund nr 2.

Oslo er værste by.

Skrevet

Bortsett fra Oslo som selvsagt er triveligst og finest. Så må det være en fin sørlandsby da, på sommeren, Kragerø eller Risør eller noe slikt (dersom de har bystatus).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...