Gå til innhold

Hvor mange forsøk har dere hatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På førstemann hadde vi 1 ICSI, 3 avbrutte fryseforsøk pga dårlig respons på Progynova og 3 frys hvor 1 var i naturlig syklus - og endte i en flott jente!

Denne gangen har vi hatt 3 avbrutte frys pga sykluskrøll hos meg (siden det var i naturlig syklus, dårlig follikelmodning og/eller liten vekst på livmorslimhinne) og 3 gjennomførte frys. Sitter nå med en tidvis livlig eskimo i magen som har ventet ankomst til denne verden i slutten på mai :)

Hei!

Vi har hatt 2 ICSI og ett frys. Desverre negative alle sammen. Har startet på nesespray så er i gang med vårt 3 ISCI nå. Har som sagt ikke lykkes enda, men har ikke mistet troen. Godt å se at så mange lykkes til slutt. Det gjør at man går på med nytt mot! Lykke til alle sammen, måtte vi alle få det vi ønsker oss:o)

Jeg og min mann er på vårt 2 forsøk nå, første gang var vanlig ivf som ikke telles med pga at det kom kun 2 egg og ingen som lot seg befrukte. Denne gangen fikk vi 4 egg som ble befruket ved icsi og 2 av de var brukbare. Pga at jeg har fått fjernet store muskelknuter kan jeg ikke gå med tvillinger så det sprekeste av de to ble satt inn, det andre var dessverre ikke av frysekvalitet.

Helene

Annonse

Vi lyktes på1 frys etter 1 icsi , resulterte i en gutt som nå er 2.5 år , på søskenforsøk har vi hatt 3 ferske og 4 fryseforsøk. Ruger nå på 2 flotte egg etter 3 og siste ferskforsøk. Så da er det vel tilsammen 9 forsøk da....er vel på tide å lykkes snart nå merker jeg...

Har hatt 3 frys å det har blitt neg, hver gang.

På første ferske icsi forsøk satt det å nå har jeg en gutt på 7 1/2 mnd:)

Skal igang med søskenforsøk nå... Gleder meg. Skal sette inn et fryst egg i uke 10:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...