Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 ååsj, det verste jeg har smakt. mer fett en kjøtt
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Å? vi spiste det idag, og vi opplevde det motsatte:P Med gilde så er det så masse fett at det spruter og sprekker hele tiden, ser det på fettet som blir liggendes igjen i panna og:) Eneste negative vi opplevde, var at de var tynnere enn gilde sine. Var omtrent like på smak, men siden våres ikke var så "fett" som gilde sitt-så ble smaken litt annerledes og.Men vi kommer ihvertfall til å kjøpe det igjen ja=) Kanskje du bare var uheldig?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Ja, jeg har og opplevd at det heller var for lite fett enn for mye fett:) Kanksje det har noe med produksjonsstedet å gjøre? Ikke vet eg.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har ikke smakt baconet, men jeg må fraråde såpa derifra. Den er billig og lukter godt, men dæven.. utslett og sprukken hud på hendene.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Jeg vil fraråde pølsene derifra! Fysjom fysjom! Det var ikke mye godt!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Baconet er ekkelt rett og slett.. litt fordi det ikke er røkt, men tilsatt røykeolje for å få den rette smaken! ja, de gjør faktisk det.. billigere..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Ja, pølsene er ikke gode. Vi har måttet "forby" First Price pølser når foreldre skal handle inn til sin tur i fotballkiosken fordi folk kommer tilbake igjen og mener det er noe galt med pølsene.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Macaronien er vassen og myk. Kan ikke brukes til å lage macaronistuing :-(
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Hvofor handler dere slike jalla produkter? Driter dere i hva dere stapper i brødhølet?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Til 19:36 Med jalla sikter du til mennesker av utenlandsk opprinnelse og er dermed i utgangspunktet ganske forutinntatt. Jeg antar at du mener at våre nye landsmenn kjøper billige produkter og dermed sammenligner du alle som kjøper billige produkter med dem. Vet du hva? Det er faktisk en del mennesker som ikke kan velge kvalitet foran pris, men som har ganske stram økonomi, deriblant endel med opprinnelse i andre kulturer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå