Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har hatt mange opplevelser av å drømme ting som deretter skjer. I natt drømte jeg at vi bodde i toppen av en høy bygning i USA. Plutselig begynte huset og vaie frem og tilbake, og etter en stund kollapset det. Det var helt jævlig, og jeg våknet og fortalte det til mannen min. I morges ser vi da på nyhetene at det har vært et jordskjelv som har ført til at flere bygninger har kollapset i Santiago. Andre drømmer jeg har hatt er for eksempel at en gammel arbeidskollega flyttet og flyttet på kasser hele natten (det føltes i alle fall slik. Drømmen varte vel ikke hele natten) Jeg sendte ham en sms, og spurte om han tilfeldigvis hadde flyttet, fordi jeg hadde drømt om dette. Han kunne da fortelle at han kvelden før hadde startet å flytte ut av leiligheten sin. Jeg drømte også at min svoger var på bursdag til barnet vårt,men han hadde med seg en annen kvinne enn sin kone. Jeg fortalte dette til mannen min, og sa spøkefullt at nå var det ugler i mosen. Jeg beskrev også denne nye kvinnen. En uke senere gikk min manns bror og hans kone ut og fortalte at de skulle skilles,og nå er han sammen med en jente som passer veldig til beskrivelsen min av henne jeg så ham med i drømmen. Tilfeldigheter, eller sanndrømmer?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Ingen tvil=) sanndrømt ja:) Det er jo egentlig ikke så rart syns jeg, det er jo at folk bare har sterkere intuisjon enn andre=) Søstra mi er også sanndrømt. Hun har drømt masse. En av drømmene var da jeg gikk høygravid med sønnen min, vi visste ikke kjønnet og hadde hellerikke fortalt navnet som vi hadde bestemt om det ble gutt. Hun drømte at jeg satt i en stol på stua med ryggen mot ho. Da satt jeg og gav sønnen min mat (ikke ammet, men gav flaske) og sa : så så lille "navnet på sønnen min", ikke gråt vennen min. Her er melka di. Da hadde hun drømt 1: jeg fikk en gutt 2: navnet som vi hadde bestemt (hadde ikke sagt det til en sjel) 3: at han fikk flaske og ikke pupp. Jeg hadde så problemer med ammingen at jeg måtte full pumpe i 3mnd og gi han flaske. dette er bare en ting. Hun har også hatt sanndrømmer om familiemedlemmer som dør.. Så ja, jeg tror at du er sanndrømt=)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Så merkelig! Jeg syns det er litt ekkelt egentlig, fordi jeg drømmer jo ekle ting ofte, men det skjer heldigvis ikke i virkeligheten. Men hvis jeg er sanndrømt, så vet jeg jo aldri når det er sant og når det ikke er sant før det skjer. Jeg har blant annet drømt at min mor får noe i halsen, og at jeg ikke klarer å hjelpe henne. Denne drømmen har gått igjen flere ganger, og er sååå ekte. Jeg er helt hjelpeløs der jeg står. Men jeg vet jo ikke om dette er noe å bekymre seg over for jeg har jo drømt så mye annet som ikke stemmer. Det er kanskje en av 100 drømmer som stemmer. Men drømmene er veldig klare og jeg husker dem i detalj når jeg våkner. De setter seg i kroppen og kan følge meg gjennom hele dagen etter. HI
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg drømte at jeg vant 250 kr på extra. Hadde glemt å sjekke extraèn på kvelden så sikkert derfor jeg drømte det. Så kom jeg på det på morran at jg måtte sjekke om jeg hadde vunnet noe.. da hadde jeg vunnet 264 030 kr. Helt utrolig. Drømte også her for ikke så lenge siden at pappa hadde fått feriepenger, noe han hadde ventet på ganske lenge fra arbeidsgiveren. Da ringte jeg til mamma og spurte om det var tilfellet og det var det. Vil ikke si jeg er sanndrømt, men kanskje en sterk intuisjon
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Anonym 14:46: Du har myyyye kulere sanndrømmer enn meg!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå