Nea og juniors mamma Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Skal ha 17 personer til ettårsdagsfeiring i morgen og var i går på de lokale butikkene for å se hva som fantes av engangs tallerkener, bestikk og glass/kaffekopper. Det var tragisk enkelt det jeg fant og vet det finnes bedre. Skal servere tapas og vil ha litt stil, gjerne noe som ikke er hvitt bare. Noen som kan tipse meg i dag????
Tieran Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Har du sjekket ut Nille og Europris? De har i hvert fall bestikk som går an å ta i oppvaskmaskinen og bruke om igjen ;o)
Jenny-penny Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Kjøpte på Europris i sommer, det var kjempe bra, og fantes i sort, blå og rød tror jeg:) Kan vaskes i maskin også (selvom det here engangs, haha)
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Haha! Og jeg med min koffert-tankegang trodde det det handlet om noe heeeelt annet.
Lillesnuppis Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Hahaha. Hva hadde du kommet med som forslag da Smaug?
Gjest Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Nei det var det da. Så for meg en fortelling om en "Engangs sevice av ok kvalitet", hehe. Men den "haster" biten passet liksom ikke helt inn, ikke at jeg tenkte noe mer over det før jeg leste innlegget og alt fikk en helt ny betydning. Man har ikke mer morro enn man lager selv, eller hva det nå heter
Nea og juniors mamma Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2010 Takk for svar. Var på Europris og fant noe som egentlig var ment for våren, men fikk en til å hente det ned fra øverste hylle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå