Gå til innhold

Hva var din max-vekt i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige svangerskap var jeg max 70 kg (fra 53), mens i mitt nåværende svangerskap vil jeg nok bli rundt 72 (fra 55).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1 endte jeg på 56 kg

Nr 2 endte jeg på 61 kg

Denne gangen er jeg i uke 34 kommet opp til 58 kg

Skrevet

72 tror jeg. I det siste svangerskapet.

I første var det vel 67 kg.

Skrevet

Var oppe i 81 kg, var 70 når jeg begynte svangerskapet

Skrevet

wow, for noen slanke jenter dere er da. Jeg gikk fra 60 kg til 83 kg, 16 dager på overtid:) Er 5 mnd siden, og har vel 5 kg igjen, uten at jeg har gjort noe for det ennå.

Skrevet

Gikk opp 15 kg fra 65 til 80. Har som mål å aldri bli så tung igjen:-)

Hadde noen kg for mye når jeg ble gravid, har de fortsatt, men har tenkt å bli kvitt de før jeg blir gravid igjen. Så neste gang satser jeg på å ikke gå over 75 kg.

Skrevet

I uke 37 nå er jeg 58,5, er normalt ca 53, så har ikke gått opp mye:-))

Skrevet

Jeg endte på 72 kg i alle mine sv.skap.

Skrevet

Gikk fra ca 64 til 81, helt grusomt syns jeg.. Ganske mye vann da, men likevel kjipt å se nåla på vekta bare fortsette oppover og oppover.. :P Gikk ned 10 kg i.l.a de første 5 dagene etter fødsel, og stoppet opp med ca 3-4 kg til overs..er nede på 64 igjen nå, 6 mnd etterpå, ved hjelp av lavkarbo-kosthold og veldig lite trening! ;)

Skrevet

Det meste med alle tre var 75 kg.

Er til vanlig mellom 58-59

Skrevet

Det er vel ganske velkjent at de som var tunge fra før, og ble desto tyngre i svangerskapet, IKKE svarer på tråder som dette. Derfor er alle "såå" slanke i slike tråder.

...tror jeg velger å holde kjeft om min vekt ;o)

Skrevet

hehe willly, derfor jeg svarte med mine 83 kg hehe

Skrevet

Endte på 59, var 46 før.

Ikke bare bare å være liten heller - var vel knapt noen som trodde jeg var høygravid når jeg var det.

Skrevet

76kg. Det var med førstemann.

Gikk opp ca 21 kg :o/

Men har gått ned alt og enda litt mer siden da.

Skrevet

nr 1.. fra 86-93 (født uke 34)

nr 2.. fra 93-102(født uke 34)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, de som var store ført trenger ikke bli såååååå mye større ;o) Max-vekta mi når jeg var høygravid med jentungen var nok 132... og den gikk ikke NED etterpå, for å si det sånn! (er ikke så stor nå, da, sikkert derfor jeg velger å svare...) Men jeg gikk bare opp 6 kg i det sv.skapet, kontra 16. i sv.skap nr. 2, hvor utgangspunktet var betraktelig mindre

Skrevet

Fra 65 til 72 kg

(1 kg mindre enn jeg var året før på akkurat samme tid).

Nå viser vekten ca 59,5.

Skrevet

Jeg er en stor jente fra før, og med min første la jeg på meg 20 kg tror jeg... ble vel nærmere 90 kg.

Med andre gikk jeg over 90 kg...

Samme med nummer 3.

Har nå klart å gå ned 15 kg.....og mer skal bort.

Skrevet

De av venninnene mine som var store før svskap har nesten ikke gått opp noe under svskap. Selv gikk jeg fra 50kg til 72kg med første, Men etter en uke etter fødsel veide jeg 45kg, så jeg gikk ned mye fort. Nå er jeg i uke 36 og veier 70kg, prøver mitt beste for å unngå å legge på meg noe mer.

Skrevet

Nr. 1: 102 kg (82 før)

Nr. 2: 106 kg (76 før)

Skrevet

Var 53 da svangerskapet startet, og 86 da jeg ble innlagt. Djiiises.

Skrevet

49 før jeg ble gravid og 69 kg i uke 37. Fødte et lite barn. I dag veier jeg 58 kg:)

Skrevet

nr 1 67

nr 2 62

Veide mellom 52 og 53 før jeg ble gravid begge gangene...

Skrevet

75 kg med begge.

Startet på 53 kg før eldste, så opp til 75 (jepp jeg fikk diiiger mage ++), så ned til ca 60 før jeg brått ble gravid igjen og gikk tilbake til 75.

Nå er jeg nede på 62 og trives heller dårlig med de 9 kg som skiller før barn og etter, men gidder ikke ta tak i dem helt enda heller ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...