Gå til innhold

Nespressomaskin... erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns de er så tøffe, men mange sier de ikke lager noe god kaffe?

Noen med erfaringer?

Liker både espresso og melkebaserte espressodrikker, men ikke for mye melk da..

Liker også kraftig espressosmak..

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg digger min! Bruker den både til espresso og lungo og synes den smaker godt:)

Du kan sikkert få en prøvesmak på butikken!

Skrevet

ja, joo, men tar gjerne flere erfaringer også;)

Hva slags kaffetyper finnes det?

Skrevet

Kaffen er god, men den lager utrolig mye søppel.

Make taste, not waste! ;)

Men det var ikke det du lurte på, hehe.

Skrevet

Nei, men det er et godt poeng. :)

Skrevet

Jeg er svært kresen, men Nespressomaskinen digger jeg! Er så glad vi investerte i en slik:-)) Du kan jo velge mellom mange ulike typer! hel topp.

Annonse

Skrevet

Er ikke de små engangsboksene innmar dyre?

Skrevet

Jeg vet ikke, for jeg har ikke maskin. Men noen av de som har vet sikkert prisen...? Det blir jo uansett noen kaffekopper ute i måneden...

Skrevet

Man kjøper i pakker. Er jo ikke akkurat rimelig, men kvaliteten er det ikke noe å utsette på, så da er det verdt det.

Jeg drikker omtrent aldri kaffe uansett, men kjæresten er glad i, og artig å kunne servere spesielt den eldre generasjon.

Skrevet

Hvor mye koster de da?

Skrevet

Om jeg ikke har blinkset helt nå, så koster det ca 3,- pr kapsel (pr. kopp).

Skrevet

Kjempe fornøyd, bruker omtrent hver dag!!! Så mye billigere det blir etterhvert enn å kjøpe latte på kafe frem og tilbake til jobb. Starte søndagen i kulda hjemme med hjemmelaget cappuchino mmm. Anbefales på det sterkeste!!!

Skrevet

Jeg ELSKER Nespressomaskinen min:-)

Vi fikk den enkleste modellen til bryllupet, og har også en nespresso melkeskummer slik at jeg får laget meg cappucino eller latte.

Den Aeroccino maskinen kan også skumme melk kald slik at man kan lage frappucino feks

De kapslene er noe dyre, Kapabel har vel sånn ca rett med 3 kr pr kopp.

Men det er det definitivt verdt!!!!!!

Ahhh, ingenting er bedre på morgenen enn å bare trykke på en knapp og få god, FERSK espresso i koppen

Annonse

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Aldri hatt noen problemer med maskinen min, og den er helt vedlikeholdsfri. Kjempelett. Har en av de enkleste, automatisk med uten melkesteamer, da jeg aldri drikker kaffe med melk. Men kan kjøpes utenom.

En kopp koster ca tre kroner ja, og bestilles over nett. Men jeg drikker ganske lite kaffe per dag, og mest i helgene. Hadde jeg hatt behov for seks kopper dagen hadde jeg nok valgt en annen løsning.

Kvaliteten på kaffen er enormt god! Og jeg er kresen. Men du bør jo ha sansen for espresso-basert kaffe og ikke nescafe og filterkaffe, det er jo en litt annen smak.

Jeg liker blant annet at man kan få koffeinfrie kapsler. Skal jeg drikke en kose-kopp på kvelden, så kan jeg ikke ha koffein i. Veldig enkelt å slenge oppi en rød kapsel da:)

Skrevet

Da ville jeg mye heller ha investert i en ordentlig espresso makin, det er ikke så vanskelig å lage ordentlig kaffe, som er myyye bedre-synes nå jeg. Jeg synes nespresso kaffen (alle typene) er så bitter!

Skrevet

Elsker nespresso maskinen min. Hadde ordentlig espresso maskin tidligere so mvar en skikkelig bra maskin, men den bråkte så mye at jeg holdt på å bli gal. Den malte bønner for hver kaffekopp og det kunne man HØRE!!!!

Solgte den etter at vi hadde hatt nespressomaskinen i en uke.

Go for it ;)

Skrevet

vi har nespresso delongi,den er visst den beste når enn drikker mest cafelatte o.l.melkedrikker.kompakt maskin just press and play..hehe..

koster litt pr kopp,men for oss som ikke drikker så ofte så er det ikke noe problem.verre å kjøpe en hel pakke som mister all aroma å bare må kastes.mange i vår vennekrets har å er knall fornøyd

Skrevet

Oppsan. Håper ingen i denne tråden boikotter Nestle. Kremt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...