Gå til innhold

Avlive katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye det koster å avlive en katt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte avlive en syk katt for noen år tilbake og tror jeg betalte rundt 400-500,-

Skrevet

Alternativet er jo å gjøre det selv, men det er vel ikke så mange som klarer det i dag... (tror ikke jeg hadde ihvertfall)

Skrevet

Nei, huff.. Det er ikke mine katter, men ikke søren om jeg kan klare avlive de selv altså!!

Skrevet

Veterinærhøyskolen tar ca 250,-, en dyrlege i Oslo ligger på 1.000 - 1.200,-

Er du litt lur, ringer du de veterinærene som er ditt område og spør.

Skrevet

Neffi, det er ikke mine katter. De må avlives på grunn av at de går ikke sammen med baby. Og det har kommet en baby i hus:(

Min katt skal hvertfall ikke avlives, den går perfekt sammen med lille jenta her:)

Skrevet

Vi hadde samme problem, men vi brukte mye tid og krefter på å finne ut hvordan vi kunne løse problemet. I dag går de to perfekt sammen. Katten er verdens mest harmoniske pus, med en tålmodighet som jeg har sett hos få dyr. Jeg er utrolig glad for at vi ga ham en sjanse, hvis ikke hadde vi avlivet en katt som ikke hadde gjort annet galt enn å bli forvirret og frustrert over at hverdagen forandret seg totalt.

Skrevet

Ja, jeg er enig med deg Tale, men dette er dessverre ikke mine katter. Og jeg har ikke mulighet til å ta på meg flere katter. Men jeg prøver desperat å finne noen som vil ha kattene, men det er ikke så enkelt å få omplassert 2 katter som er voksne. I tillegg kommer har de en litt fæl opplevelde som kattunger, og det gjør at de er 2 veldig spesielle katter som krever ekstremt mye.

Men hvis kattene fortsetter å angripe baby`n, så kan de dessverre ikke bli værende. Baby`n går først.

Skrevet

Det er klart at barnet går først :) Det er nok vanskeligere når kattene er voksne. Vår katt var bare to år. Håper det løser seg for dere alle :) Men jeg ville anbefalt disse menneskene å vente med å få seg nye dyr til at de er ferdige meg å få barn, for det er vanlig at dyr har en periode med spesiell oppførsel med så store omveltninger i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...