Gå til innhold

Venninnen min dumpet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæresten sin fordi han var imot samsoving med hennes barn på 8 og 9 år. De har datet i ca 4 mnd. Er mellom 35 0g 45 begge to.

Jeg har ingenting med det, men jeg synes han var så fin for henne.

De fungerte så bra sammen ellers.

Jeg synes hun bør slutte med samsoving, jeg tror ingen ny mann vil godta det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henne hadde jeg også dumpet.

Barn på 8 og 9 år burde fint klare å sove på egne rom i egne senger.

Skrevet

Da burde jeg dumpet kjæresten min å, han var imot samsoving med sønnen min på snart tre år. Men jeg forstod han, føtter som havner her og der, lite plass i sengen og dårlig søvn. Så her ble det heller slutt på samsovingen :)

Skrevet

HI her

Hun sier at barna kommer først og kan ikke en evt kjæreste godta det så er han ute av bildet.

Men som sagt har jeg vanskligheter med å tro at det finnes menn der ute som godtar samsovingen med disse store barna.

Og jeg vet hun gjerne vil inn i ett forhold..

Skrevet

Flott av henne å sette barna først. Slik skal det være!

Men: Jeg synes det er snodig å skulle samsove med så store barn. Jeg ville ikke vært kjæreste med en som gjorde det på fast basis.

Greit når barna er syke eller noe. Men her i huset sover alle i egne senger og alle får en god natts søvn. Det er viktig.

Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke villet samsove med barn i den alderen.. Synen det er ekkelt.. Mine foreldre lot lillebroren min sove innpå til dem frem til at han var 13 (!?) Både i samme seng og egen innimellom.. De sa at han slutta med dette selv når han syntes selv han ble for gammel til det :S Æsj... Syntes dette var guffent allerede den gang!

Skrevet

Når mannen min er på nattevakt får niåringen sove sammen med meg. Vi synes det er koselig. Mener du det er ekkelt?

Skrevet

Anonym 13:22 her.. Meg du sikta til anonym 13:24?

Ikke sult sååå ille med bare mor og barn, men jeg synes fremdeles ikke noe spes om det. Det må da jeg få lov til å synes??

Skrevet

Samsovingen får være hennes eget problem, dersom en mann hadde begynnt å blande seg inn i barneoppdragelsen uten at han er far til barna hadde jeg også dumpet ham. Veldig lurt. Lurere enn disse som holder fast i forholdet til menn som slår i hjel barna eller seg selv i hvertfall...for å sette litt perspektiv på det. Man skal alltid sette barna før mannen...

Skrevet

Jeg nekter mannen min å ta inn barna i senga vår, selv om han synes det er superkoselig og har veldig lyst. hadde han ikke respektert det ville det blitt slutt her også gitt. Jeg fungerer ikke uten en god natts søvn og barn i senga er i mitt tilfelle synonymt med dårlig søvn.

Skjønner typen til venninna di godt og er helt enig i at hun burde slutte med samsoving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...