Gå til innhold

Noen som vil teste ut Zumba gratis før de evt bestiller fra tvshop?:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan man laste det ned gratis på torrents.to Kjempe bra dvder=) eneste ulempen e at man ikke får med vekter da;P Og nei, det er ikke det som ligger på piratebay, der ligger bare Zumba party.. Her får man alt=) e syns ihvertfall at de e supre. Skal fortsette å trene etter disse i noen mnd, så får e se om e bestiller fra tvshop;P

http://torrents.to/search/isohunt/zumba%20fitness

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!!! :D Har tenkt lenge på disse zumba-dvd'ene. Greit å få prøvd det ut litt før en kjøper det!! :)

Skrevet

Ja det var det e og syntes var veldig greit=) jeg er ihvertfall veldig fornøyd.

HI

Skrevet

Dytter denne opp e=)

HI

Skrevet

jubler for alle som prøver Zumba! :-D

trener det selv 20 minutter, 3 ganger i uka! herlig :-)

Skrevet

Ja:D kjenner det skikkelig i midja og rompa, og jeg har bare trent i noen dager;P

Hi

Skrevet

Linken og nettstedet fungerer fint her, er nok heller brannmur på din datamaskin som ikke fungerer da:) her ligger forresten alt av zumba og alle torrents nettsteder som har zumba så man får en oversikt.

og nei jeg er ikke hi:)

Skrevet

14:59: det e no veldig rart, for e har klikka meg inn på linken mange ganger fra her. Og den fungerer fint den, også nettstedet=) Som ho andre sier så e det en samleside for alle torrenter som er optimale. Så den fenopy skal nok og ligge der=) Du burde sjekke ut brannmurinnstillingene dine=)

HI

Skrevet

Funker ikke hos meg heller den i hovedinnlegget. Får opp at jeg må registrere meg for å laste ned filer eldre enn noen dager og når jeg prøver å registrere meg får jeg at det er for seint for en må registrere seg tidlig i mnd...

Linken i innlegget lenger ned funker derimot uten videre, ingen registrering eller noe.

Skrevet

Hmmm,merkelig. e har delt den med mange av mine venninne, og ingen har hatt problemer med den sida. Ikke har vi registrert oss heller nei=)

HI

Skrevet

Den funker her:) har lastet ned masse nå, så nå er det bare å vente:D:D

Skrevet

Spent spent spenÜÜ den funker den siden her hos meg i hvertfall. Men trenger jeg et nedlastningsprogram? eller hvordan funker dette her?

Skrevet

Tusen takk! :)

Linken funket her den hvertfall, fikk lastet ned tre forskjellige videoer :)

Skal prøve imorgen, gleder meg! ;)

Skrevet

Herreguuuuud, det tar jo votter og vinter å få lastet ned......:(

Skrevet

Så bra at den funker hos nåkken ihvertfall=) Ja e har blitt helt hekta sjøl, og syns at det e kjekt om flere får øynene opp for dinne siden istedefor å bruke masse penger på tvshop:P

HI

Skrevet

Det kommer ann på linja man har, og kor stor fila er=) E lasta ned 3 torrenter på tilsammen nesten 3 gb på under 1dag, så man må ha litt tålmodighet ja.

HI

Skrevet

Jippi:)) den fungerer bra her! Tusen takk hi:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...