Gå til innhold

Så er jeg her igjen - etter mega lang pause

Anbefalte innlegg

Hei jenter, Jeg har ikke vært her i 100 år, så jeg "håper" jeg ikke kjenner noen her...men på mandag ringer jeg klinikken og melder min ankomst. Vi har hatt pause i 1½ år - ikke fordi vi har fått barn, dessverre, men legen mente det var en god ide, etter 3 år på hormoner...

Nå er jeg her igjen, og gleder meg, for NÅ må det da lykkes!

Vi snakkes;)

Fortsetter under...

Hei Lise, Ja jeg kan godt påstå jeg har vært igjennom prøverør før, dessverre. Jeg tror jeg har hatt 11 hormonrunder, 8 innsettinger, 3 MA med påfølgende utskrapninger. Det er en lang og kronglete vei, men jeg må vel snart være i mål??!

Annonse

Heisann..

kjenner igjen nicket ditt ja... jeg er også tilbake etter 1 år, men vi er så heldige at vi har fått verdens herlige lille prinsesse. Nå er vi i gang med søskenforsøk. Ruger nå på 2 egg..

Masse lykke til til deg..

Hei, ja nicket ditt husker jeg godt, var veldig mange andre kjente nick her også....dessverre? Noen som har lykkes også da ser jeg. Selv funderer jeg på ett fryseforsøk etter å ha lykkes ved 1. IVF, som nå er 16 mnd. Jeg husker selvfølgelig ikke nicket/e-postadr/passordet mitt, så nå bruker jeg dette. Hilsen Julie73.

Ønsker dere alle lykke til..... :-)

Annonse

Åhhhh så koselig, det blir spennende.

Jeg må si at jeg hadde helt slått fra meg å prøve disse på frys, men nå som tiden går og 3 års perioden snart renner ut, er det mer og mer i tankene mine. De er jo faktisk befruktet :o) det er det som gir meg sommerfugler i magen. Jeg ble veldig overstimulert etter IVF forsøket og siden jeg var gravid også, ble jeg kjempedårlig. Dette frister ikke til gjentakelse. Så IVF blir det aldri mer....men hvis man ikke blir så dårlig av disse tabl. så kanskje jeg prøver - må man kun bruke progynova? Og hvor "sterke" er de?

Hei igjen, jenter. Det er deilig å vite at vi er igang, selv om det har vært supert å ha et liv igjen..

Det er litt vemodig å se gamle kjente her, men det er deilig å se at noen av dere faktisk har lykkes! Mange gratulasjoner til dere!

Gleder meg til å teste positivt sammen med dere;)

klemmer fra

Jeg husker deg.

Jeg hører ikke til her inne, men etter å ha lest på dette forumet i maaange år så klarer jeg ikke la være å titte innom siden og dele litt erfaringer i ny og ne. Blir oppriktig glad hver gang jeg ser noen har fått positiv test her inne. Husker så altfor godt hvor tøff denne prosessen er.

Vi fikk en gutt etter 4 innsettinger, han kom i juni 08, og fikk en til gutt på første søskenforsøk, han ble født i august 09. Skal nok høre til her inne en gang i fremtiden også, men drøyer det nok litt til.

Og til du over her som ble så overstimulert, jeg ble det første gangen, værste jeg har opplevd, innleggelse i lang tid og fikk ikke satt inn egg en gang. Jeg fikk kort regime andre gangen, og det var en helt annen opplevelse. Ble litt overstimulert den gangen og, men ikke på langt nær slik som første gangen. En helt annen opplevelse. Ville bare tipse deg om at det kan være en stooor forskjell, men satser på du lykkes med fryseforsøkene:-)

Lykke til Snoopi og alle dere andre slitere!

Jeg ringte jo til klinikken mandag, men de hadde ikke tid til å se meg før neste mandag...

De sa jeg bare kunne hoppe på den gamle prosedyren, men jeg vil jo høre om det er noe nytt som kanskje passer for meg!

Er veldig spent på hvordan det passer med cyklusen min på mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...