Gå til innhold

Når mista dine barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sine første tenner?

Storsnuppa her held på å miste si andre tann. Ho er 5,3 år Synast det var litt vel tidlig. Veit at det sjølvsagt varierar ein del, men lura litt på når dekas barn mista sine første tenner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jenta er 5 år og 5 mnd, og miste den første for sånn ca 3 uker siden, og nr 2 for 1 uke siden... nå er nr 3 løs også :)

Skrevet

Her var jentene tidligst ute. Den eldste av dem mistet den første dagen etter 5-årsdagen og den minste mistet faktisk den første ca 3 mnd før hun ble 5 år.

Skrevet

Min største var 6 år og 1,5 mnd da hun mistet sin første tann;-) Noen dager etterpå mistet hun tann nr.2. Nå er hun snart 6 år og 3 mnd og har tre løse tenner til.

Skrevet

Hun var 6 år og 3 uker når den første tanna falt ut og 2 uker etter falt den andre ut. Nå har hun to løse tenner til, fortennene oppe, men de er ikke superløse.

Men jeg trodde det var vanlig å miste de to ved siden av midten nede før man begynte oppe? Hvilken rekkefølge var det hos dere andre?

Skrevet

Her var det store forandringar.

Veit ikkje rekkefølga, då snuppa her berrre har mista/laus dei i midten nede.

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Min eldste jente så tidlig som CA 1 mnd over 5 år:).

Skrevet

Mine har ikke mistet noen ennå, eldste er bare 3 år og 4 mnd, men jeg var selv 4 år og 5 mnd når jeg mistet mine første.

Skrevet

Eldste mistet noe sånt som 4-5 før han fyllte 6 år, men han fikk tenner tidlig som baby også, de sier det er en sammenheng.

Nest eldste har akkurat fyllt 6 år og har ikke mistet noen enda, men har en som er veldig løs.

Skrevet

Her er det bare eldstemann som har mista tenner, han mista den første tanna når han var 8 år og 3 mndr. nå er han 8,5 år og mista tann nr. 2 for 2 uker siden. Han fikk "voksen" tennene opp bak melketennene, men sånn var jeg også :-) Han var forresten 1 år før han fikk sin første tann, kanskje det har noe å si??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...