Lengter etter barn 4 Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Hei Jeg er en lykkelig 3barnsmamma og har vært her inne til og fra mellom svskap etc.Jeg har bestandig hatt lange sykluser fra 32 til 38 dager.Hvorfor er det egnetlig slik at noen har lengre sykluser enn andre?Har man mindre sjanse for å bli gravid da? Jeg ønsker meg en fjerdemann,men blir ett par år til hvis d klaffer.minstemann her er 1 år og største 7.
1stegangsmamma43 Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Prøv å spis Vitex i en periode. Den stabliserer syklusen din fint. Jeg har prøvd den ut og funket hos meg.
Taurus80 Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg hadde og lange sykluser forrige gang vi prøvde, opptil 70 dager faktisk. Nå har jeg akkurat slutta på p-ringen, og har startet på Vitex som visstnok skal stabilisere syklusen Men man kan også gå til akupuntør
Babyønske �� Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg kan også anbefale Vitex, gjerne sammen med pyridoksin(vit B6) 40 mg. (Hvis pyridoksin er å få tak i større doser lenger, hørte noe om at det ikke var det.) JEg slet litt med å bli gravid og jeg tok Vitex kapsler/tinktur og 120 mg pyridoksin de siste 4 mnd før jeg ble gravid. Hadde da det siste 1/2 året hatt sykluser som bare ble kortere og kortere, korte lutealfaser og spotting siste dagene før mensen. Etter at jeg begynte med Vitex og B6, ble syklusen gradvis bedre og det endte altså med graviditet
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Jeg vil også anbefale b6 vitamin = pyridoksin.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Eg har syklusar som varierar mellom ca 31-35 dagar, er det ugunstig altså? Eller er det lengre syklusar enn det som ikkje er det beste? Liten erfaring på dette området..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå